Pudełko na drobiazgi

08:48

Czasem trzeba improwizować. Tak było również w tym przypadku. Potrzebowałam na szybko zgrabne pudełko do przechowywania notatek, wizytówek i karteluszków  przekładanych z miejsca na miejsce na moim biurku. W oczekiwaniu na "ogarnięcie" wpisanych na nich kontaktów górka  dokumentów niepokojąco urosła. Złapałam więc pudełko po butach z porządnej, sztywnej tektury i doprowadziłam je do takiego stanu:

Tak było:


Tak jest:



 Użyłam farb i wosków Byta-yta, zamiast szablonu  wykorzystałam małą papierową serwetkę z ażurowym brzegiem. Dzięki temu, że dekoracja jest wykonana woskiem, a nie farbą mogłam jednym papierowym maleństwem udekorować całe wieczko. Całę pudełko było malowane białą farbą. Górę potraktowałam woskiem w kolorze zielonym (od razu zielony, żadnego podkładu z jasnego wosku) rozkładając go nierównomiernie, aby uzyskać smugi. Dół potraktowałam woskiem w kolorze jasnożółtym. Daje ładny efekt, bo biały kolor farby mocno przebija spod wosku.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetna pudełko! innym już nie do zastąpienia.Ja sama nie maluję,nie odnawiam, bo wydaje mi się zbyt skomplikowane, ale czytając o Twoich farbach, wydaje mi się,że to proste :)) i mogłabym spróbować :)) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby zwykłe pudełko po butach a tu takie cudeńko, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne jest teraz pudełko brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to można ładnie zrobić z czegoś już nie potrzebnego coś bardzo fajnego!
    Gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So very bretty!
    A wonderful weekend
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe