Sobota w ogrodzie - wianek z tui i hortensji

08:27

Piękna pogoda w sobotę wprost zachęcała do prac ogródkowych. Zaraz po śniadaniu ruszyliśmy więc  do przycinania, przesadzania, grabienia i innych jesiennych robót. Między innymi przycięliśmy tuje przed domem, które w tym roku jakoś nadzwyczaj ochoczo śmignęły w górę. Nie lubię jak się "zielone" marnuje, więc szybko złapałam za kilka wyciętych pędów aktinidii i zrobiłam z nich podstawę do wianka. Mała była i krzywa straszliwie, ale to mi wcale nie przeszkadzało, bo po dowiązaniu gałązek tui i kwiatostanów hortensji powstała bardzo fajna ozodoba.


Po zrobieniu wianka na drzwi


zrobiłam jeszcze mniejszy jako ozdobę stołu na tarasie.


Bardzo lubię szklane lampiony - wyglądają elegancko praktycznie w każdej odsłonie. Wystarczy wianek, albo wstążka i nabierają charakteru. Wianek położyłam na paterze, którą kiedyś pokazywałam tutaj a zrobiłam z niezbyt urodziwej bambusowej dekoracji z Jysk-a za 10 zł. Kolorem i fakturą przypominającą ceramikę wspaniale się dopasowała do kompozycji.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. jakie sliczne wyszły Ci wianuszki....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię jak sie coś marnuje w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też tujki w tym roku pięknie poszły w górę i kilka prawie o metr zostało skróconych. pędy czekają w wiaderku z wodą na przeróbkę w wianek.
    ciepło pozdrawiam i życzę udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. :) Faktycznie szklany lampion otoczony wiankową zielenią wygląda bardzo ładnie - szczególnie wieczorem, gdy płomień świecy rozświetla tę zieleń. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i pachnące wykonanie....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wianki. Te są cudne. A z lamionem tworzą uroczą dekorację

    OdpowiedzUsuń
  7. Malgo568.bloog.pl13 września 2014 22:49

    Cudności, uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anga! So very lovely!
    A happy time for you
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  9. Great site. A lot of useful info here. I am sending it to a few friends ans also sharing in delicious.
    And naturally, thank you on your effort!

    Look into my blog post ... Sole Business Owner (Gvanci.Com)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe