Jesienne porzadki - koła i kółka

10:00

Mam na ogrodzie sporo dekoracyjnych przedmiotów z drewna. Lubię naturalne dekoracje i chętnie zbieram różne przedmioty, które już swoje odsłużyły. Tak jak części starego koła, które zdobią ogrodowy murek, czy stare koło od taczki.


W ramach tegorocznych ogrodowych porządków odrestaurowaliśmy nasza altanę (o tym napiszę w osobnym poście) a przy okazji odświeżyliśmy też drewniane koła.  Najpierw mycie ciśnieniowe:



Potem po wyschnięciu olejowanie. Piły olej jak gąbka. Wprost miałam wrażenie, że słyszę radosne mlaskanie!



Olejem potraktowałam też metalowe obręcze kola od taczki -  żeby nie rdzewiały.
Zakonserwowane olejem lnianym koła dosychały kilka dni, zanim trafiły na swoje stałe miejsca.


Teraz wiem, że nie straszna im jesień i zima, chłód, wiatr, deszcz i śnieg. 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Taka ladna pogoda dziś,że chyba zabiorę sie za olejowanie huśtawki. Muszę zobaczyć jaka będzie wydajność na zanim weźmiemy się za altanę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajny pomysł. Moje kolo tez tak potraktuje

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja uwielbiam takie ozdoby ;-))))
    Piękne kółka i super wyglądają na Twojej ceglanej ścianie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te koła tworzą taki swojski klimat. Idealnie pasuje do łuku na murze oraz w połączeniu z surową cegłą i roślinami. Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszym kołom też by się przydała taka kąpiel:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też znalazłabym jakieś zastsowanie dla takiego koła:) chociażby właśnie jako podpora dla kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musimy dbać o swoje skarby....Pa...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe