Butelka z wzorkiem

11:56

Nashi pozbierane i w większości już zjedzone (mniam), antonówki pozbierane i przerobione na pyszne musy (mmm...), teraz przerabiam jeżyny. Zgodnie z życzeniem moich dzieci powstanie z nich pyszny sok. A na sok przydałaby się ładne butelki. Moje były zupełnie zwykłe, a teraz wyglądają tak:


Do zrobienia wzorków wykorzystałam szablon i woski barwiące Byta-yta. Wystarczy nakleić szablon na butelkę, a następnie gąbeczką lub patyczkami kosmetycznymi nabierać wosku i tepować. Szablon odkleić i delikatnie zdjąć, butelke zostawić do wyschnięcia wosku.


Tak ozdobioną butelkę, kiedy wosk już dobrze wyschnie można bez problemu myć wodą. Nie można jedynie szorować jej ostrym zmywakiem kuchennym lub myć w zmywarce.

Miłego weekendu!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Śliczna a ja na pierwszy rzut oka pomyślałam, że tak lakierem do paznokci można umalować butelkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny super pomysł użytkowy! bardzo lubie Twoje praktyczne pomysły na zdobienie wtedy zwykły przedmiot użytkowy może być tez ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta "całkiem zwykła" butelka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z takiej butelki sok będzie jeszcze bardziej smaczny. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak? Wosk na szkle tak wyschnie? Pod wrażeniem jestem w jakich ładnych butelkach będziecie mieli pyszny sok :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe