A w salonie meble harcują

21:43

Zima idzie, meble chronią się w salonie... Nie wierzycie? Moje cudeńka z minionej epoki, latem stojące na tarasie, na zimę poszukują schronienia. I do salonu im najbliżej :)
Kupiliśmy je w cenie drewna opałowego i pieczołowicie odnowiliśmy. Niestety, pies i kot nie uszanowały całego trudu i z zapałem wygrzebują dziury w rafii. A ja się martwiłam, czy dzieci zrozumieją, że nie wolno łapek pchać w te małe dziurki :)



Na komodę, na chwilę (do sesji zdjęciowej produktów świątecznych), trafiły lampki i jakoś nie chcą z powrotem do pudełka wrócić. Więc wieczorami zapalamy i lampki i świece. Zgrany z nich duet :)




Trawki straciły już swój urok i trzeba będzie zaprosić jakieś bardziej świąteczne roślinki.  Może poisencje? Na razie malowane kwiaty poinsecji rozgościły się w kuchni.



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Pięknie prezentują się te mebelki w Twoim salonie. Myślę że znalazły znakomite schronienie;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te mebelki! Sama bym chętnie takie nabyła- i cena jaka przystępna Wam się trafiła!
    A co do czworonogów- to tak to już jest! Jak są one, to i zniszczenia jakieś muszą być :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała praca renowacyjna, bo meble wyglądają jak nowe. Podoba mi sie tez zieleń obić, fajnie pasuje do koloru drewna. W naszym salonie dopiero za tydzień rozpoczną się wędrówki, głównie bibelotów i dekoracji na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko powiem, że dumna jestem, że lampion z aniolkami w takim zacnym towarzystwie mieszka! Buźka Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  5. NO TAK JUZ JEST ZE ZWIERZAKAMI...JA MAM NA SOFACH ZAWSZE JAKIEŚ POSŁANIE...CHOCIAŻ WCALE MI SIE TO NIE WIDZI...KOCIE PAZURY...ZWŁASZCZA BUREGO ZE SZTYWNĄ NOGĄ PRZY WSKAKIWANIU..OJJJJJ...PIEKNY KLIMAT AGUŚ-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka, muszę Ci powiedzieć, że meble ogrodowe prezentują się w salonie tak, jakby to było ich docelowe miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ma Pani meble.:) Pozdrawiamy.:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe