Wakacyjne wyzwanie dla blogowych mam i dzieci :)

18:11

Wakacje już za chwilę, a milusińscy w wolnym czasie mają zwykle tysiące pomysłów. Pomyślałam, że może dacie się namówić na małe, wakacyjne wyzwanie dla zdolnych (mniejszych i większych) rączek? U nas ostatnio jest "na tapecie" tworzenie wróżkowych ogrodów. Fairy Gardens czyli niewielkie ogródki, mieszczące się w donicy, miednicy czy starym wiaderku są na świecie popularne. U nas spotyka się je bardzo rzadko. A szkoda, bo ich urządzanie to mnóstwo fajnej zabawy!  Pokażę Wam  jak powstawał ogródek mojej córki Ani i zapraszam do zabawy w tworzenie własnych wersji. Kto nie wierzy we wróżki może zrobić ogród dla skrzata, szyszkowego stworka lub ludzika Lego. A może ogród dopiero czekający na lokatora?


Uczestnicy zabawy powinni zrobić własną wersję mini-ogródka, sfotografować ją i pokazać na swoim blogu lub tablicy na facebooku. Link do zdjęcia wraz z informacją kto jest autorem ogródka proszę zamieścić w komentarzu pod tym postem.  Autorzy najciekawszych prac dostaną w nagrodę wybrane przez siebie kubeczki z kolekcji AgoHome, aby móc delektować się herbatką podczas pielęgnowania swoich ogródeczków :)    Zgłoszenia zbieram do końca lipca.


A teraz obiecana historia ogródka Ani.
Zaczęło się od "nuuuuuudzi mi się, zróbmy coś razem". Akurat miałam w ręce niewielkie ocynkowane wiaderko w którym na wiosnę kwitły  żonkile. Może zrobisz sobie własny ogródek?  Taki mini, żeby łatwiej go było pielęgnować - zaproponowałam. Ale gdzie? - spytała Ania. W tym wiaderku, odparłam.
Zabrałyśmy się do pracy. Na dno poszedł drenaż z kamyczków, potem ziemia i główne elementy "krajobrazu" czyli płaski kamień i roślinki ze skalniaka.Ania przyniosła patyczki po lodach. Zrobiłyśmy z nich płotek. Z mchu powstał trawnik, z brązowego żwirku alejka.


Tylko wróżek nie było :(
Wtedy Maja zapytała czy zamiast wróżek mogą być  kwiatowe duszki. I tak ogródek zyskał lokatorki.


Następnego dnia powstał kolejny mini-ogródek, ale to już zupełnie inna historia :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Swietny pomysl!Pomyslimy z coreczka :-)
    Dziekuje za odwiedziny :-)
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. buuu:)najpierw trzeba mieć taką małą dziewczynkę :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich maluszków to ja juz nie posiadam ,ale pomysł fajny :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyzwanie!! Mam dwie córy, a i synek pewnie chętnie weźmie udział w zabawie!! Postaramy się jakieś fotki naklikać:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, ale mi sie podoba! tylko czy moja duuuż córka będzie się chciała bawić z mamą???

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł jeśli wygospodaruję troszkę czasu to spróbujemy z Emilką swoich sił :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, hej! Niedawno z Chłopakami skończyliśmy nasz ogród w wiaderku :-) Świetna zabawa! W naszym ogrodzie nie ma jednak wróżek... ale i tak jest ciekawie.

    Można go zobaczyć tu: http://my-cottage-life-bubisa.blogspot.com/2014/07/dawno-dawno-temu.html

    Pozdrawiam i dziękuję za świetny pomysł na spędzenie z dzieciakami czasu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasz rodzinny (maczali w nim palce oraz pomysły dwaj synkowie oraz mama) miniogródek w linku poniżej. Dał nam dużo satysfakcji i wieeele miłych chwil;) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=627438120705593&set=a.627438987372173.1073741826.100003182324168&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe