Kurka z podwórka

14:35

Post mi wyszedł prawie wielkanocny :
Ale co zrobić, jak mi się spodobały białe kurki. Wypatrzyłam je na bazarku na Olimpii. Stały takie zakurzone i zapomniane... Przygarnęłam. Teraz stoją na oknie obok doniczki z lawendą.



A tego kuraka wypatrzyłam na wiosnę i ... nie zdążyłam go kupić. I dobrze, bo teraz kupiłam go dużo taniej. Szczerze mówiąc jak już go wykopałam u dystrybutora w jakimś kącie magazynu, to zakupiłam wszystkie dostępne sztuki i jeśli ktoś chce taką samą kurkę zapraszam na http://www.agohome.pl/kurka-druciana.html.




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Kurki całoroczne:)))))))))))ale kosz -kurka bardzo fajny:))właściwie można by taki zrobić samemu według instrukcji ITY:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurki są boskie. Sklepik Agnieszki znam,ma tam fajne rzeczy. Ja dostałam od niej poduszeczkę.
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne...można rzec..moje siostry mniejsze:))hihihi-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe