Anielska przesyłka i zdobyczny dzbanek

15:14

Jakiś czas temu zamówiłam u Darsi w Kolorowym Zaciszu dwie Anielinki dla moich córek. Jaka była radość, kiedy listonosz zapukał do drzwi!






Anielinki są jak siostry - są podobne, ale nie takie same :)

A to już efekt mojego sobotniego spaceru na Kole. Upolowałam dzban na wodę. Taki emaliowany, jak to za dawniejszych czasów bywało. Będzie mi służył do podlewania kwiatów, bo wolę dzbanki niż konewki.






Makatka to prezent od mojej babci. Wiele lat jej służyła, a potem wylądowała gdzieś na dnie szafy :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Córeczki śliczne dziewczynki i aniołki również super..

    A na taki dzban poluję już od dawna do łazienki.. ale jakoś znaleźć nie mogę. Dokładnie taki.

    Pozdrawiam serdecznie.. szczególnie te małe dziewczynki aniołki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNA MAMKAKTKA....JAK U MOJEJ BABCI...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielinki Darsi są jak zwykle piękne. Natomiast Twój dzban... jestem na etapie polowania na ładną konewkę i chyba podkradnę pomysł. Taki emaliowany dzbanek będzie dużo lepiej wyglądał niż plastikowa konewka. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, miseczka jest z tego oto sklepu: http://sklep.pierrot.pl/do/item/15835/Miska
    :) Mam jeszcze kilka innych - zachwyciły mnie bardzo! Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczęta Twoje bardzo dekoracyjne:) - Anielinki również.. Ładny stanową tercet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze ja:) - dzban przepiękny, również chciałabym taki do łazienki :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agusiu dziękuję za ten post :) Cudownie widzieć Twoje córeczki w towarzystwie Anielinek :) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasiałaś w moim sercu nadzieję. Od dawna poszukuję rzeczy z czasów mojego dzieciństwa - białej emaliowanej miski,dzbanka do wody i właśnie takich makatek z napisami ,,woda",,,smacznego" i ,,dzień dobry".Gdyby ktoś chciał sprzedać to proszę o kontakt na hybrydda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe