Serce z wiejskimi motywami

23:34




Tydzień temu, w sobotę, gościłam w swoim sklepiku grupkę  „Koła Gospodyń Miejskich” czyli przesympatyczne kursantki  próbujące swych sił w dekorowaniu farbami kredowymi. Było zabawnie i twórczo.  Potraktowałam spotkanie jako okazję do eksperymentów i na warsztaty przyniosłam takie oto serducho:
Bazą do jego wykonania była styropianowa formatka

Pomalowałam ją farbami kredowymi, a następnie jednoskładnikowym Cracle Glaze Autentico.

  Po wyschnięciu preparatu nałożyłam na serce warstwę farby w kontrastowym kolorze i powstały spękania:

Jedną stronę serduszka okleiłam motywem serwetkowym i zalakierowałam. Dokleiłam na koniec wstążkę do zawieszania.  


A to już fotka z warsztatów – ten zbiorek różnorakich przedmiotów  służył mi jako przykład co można zmalować farbami kredowymi.  W pomarańczowych torbach kryła się  natomiast „wyprawka” dla uczestniczek – nieprzemakalne fartuszki, pędzle, papier ścierny, przedmioty do dekoracji i broszurka z poradami.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Też eksperymentuję z farbą kredową od Ciebie. Łatwiej byłoby chyba powiedzieć, co z nią zrobić nie można, ale tego jeszcze nie wiem :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszło to serduszko, pieknie ozdobione.
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę sie powtarzać, ale ja kocham te farby! A to przez moja niecierpliwość w czekaniu na efekt końcowy. Szybko sie maluje stare przedmioty, bo bez przygotowania i szlifowania starych powłok, szybko schnie. Potem tylko wosk i gotowe! Serducho romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serce. Muszę spróbować takich farb:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie serce Ci się udało, jak wszystko zresztą :)) Chyba po no nowym roku, jak odłożę dzierganki popróbuję zabawy z farbami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to oznacza, że taką farbę można kłaść bezpośrednio na styropian, bez gruntu i czy tak samo jest z plastykiem i szkłem?
    Serducho piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe