Post bajkowo-śniadaniowy

07:30

Co jadacie na śniadanko? Może jajeczko? Jeśli tak, to ten post jest w sam raz dla Was ;)

 

Był sobie kawałek drewna, ktoś wziął go do ręki i wytoczył z niego kieliszek na jajko. Kieliszek skromny, bo niczym nie pomalowany. Jestem taki zwykły, myślał stojąc na półce.


Inne kieliszki do jajek mieszkające w kredensie pyszniły się barwami, albo wymyślnymi kształtami. A drewniany kieliszek chciał być niezwykły. Jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny.  Aż pewnego dnia trafił w ręce gospodyni, która całkowicie go odmieniła. Pomalowała niebieską farbą, potem kremową, nawoskowała i przetarła tak, by widać było wszystkie warstwy.

A potem włożyła w nowy-stary kieliszek jajko na miękko i zjadła śniadanie.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. lubie takie kieliszki :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie:)bo to zdolna gospodyni była:)))ja też lubię takie proste kieliszki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kieliszek na jajko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja znam historie tego kieliszka:))) smacznego śniadanka!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe