Leniwa niedziela

22:37

To ostatnia niedziela tegorocznego lata. Nam upłynęła jakoś tak trochę sennie. Może dlatego że większość rodzinki kicha i podejrzanie drapie nas w gardle?  Mimo tego słoneczko wyciągnęło nas na ogród.


Na tarasie kwitną ciągle żółte begonie.  Dziś dorzuciłam im do towarzystwa ostatnie jesienne róże i rozchodnik. Prawie przekwitłe kosmosy zabrałam do domu. Stanęły na kuchennym parapecie w ikeowskich kankach.  Kanki sa dwie, jedna wchodzi w drugą.


Kolor tych kanek mnie zainspirował i postanowiłam kuchenne dodatki wymieniać powoli na podobne czyli beże i szarości. Na pierwszy ogień poszły pojemniki kuchenne. Nie lubię jak mi się po kuchennym blacie poniewierają opakowania kawy czy kakao, więc pomysł na schowanie ich zawartości w pudełkach był kuszący. Kupując pudełka przez internet nie zapytałam czy zamknięcie jest hermetyczne. Okazało się że nie jest. Pokrywki luźno latają i teraz mam zagwozdkę jak je lepiej dopasować. Bo wolałabym żeby mi kawa czy cukier nie zawilgotniały.

 
 
 
Przy okazji na fotkę załapały się nasze dyniowe placuszki ;)
W beżach, choć nieco innych jest patera z IKEA. Lubię ją bardzo. Odkąd w grudniu zagościła w naszej jadalni jakoś tak zawsze pilnujemy, żeby coś na niej było :)



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Piękne zdjęcia Aga! Zdrówka Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanka z IKEI baaardzo ładna. Moje kosmosy w tym roku zbzikowały. Wyrosły na dwa metry, a kwiatów tyle co kot napłakał:))))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wystrój :). Jestem też na etapie poszukiwania sensownych opakowań na kawy i herbaty (estetycznych, no i właśnie - hermetycznych :) )... Te luźne pokrywki chyba trzeba czymś wykleić od środka, np. pianką modelarską?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne i gustowne.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe