Ogródkowanie

12:38

Pamiętacie jeszcze tę tabliczkę? Kiedy ją robiłam lało i wiało. Spędziła więc trochę czasu w mojej sypialni. Teraz jest już na właściwym miejscu, czyli w ogrodowej altance.


Dotrzymuje towarzystwa ćwiartce starego koła, które wpasowało się w okienko i beczce, która została podręcznym stolikiem.


A w ogrodzie kwitną lilie, róże i dziewanny. W tym roku puszczone samopas i "na dziko" bo ciągle mi czasu brakuje na dosadzenie im godnego  towarzystwa :)

 



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Śliczna tabliczka i widzę że altanka również , lubię bardzo budowle ogrodowe ze starych cegieł.Kwiaty pięknie kwitną.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy klimat altanki, a kwiaty pięknie kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  3. milutko u Ciebie

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. OLÁ,TENHO VISTO MUITA PLACAS COMO A SUA,REALMENTE É LINDA.BOA SEMANA.BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudna altanka:)) kocham czerwoną cegłę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszę Ci :))))) ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko - uwielbiam takie mury -cudny a ogrod piekny

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe