Maleńki recycling

09:31

Nie wiem jak to jest, ale czasem z rzeczy z pozoru zbędnych powstają naprawdę fajne drobiazgi. I tak jakoś od niechcenia, bez wcześniejszego planu...
Tak jak ten pojemnik na pędzle:







Puszka po groszku, resztka farby w sprayu, serwetka, klej, lakier i proszę - nareszcie mi się pędzle nie przewracają byle gdzie :)

Z serwetkami do decoupage czasami jest tak, że ta druga, wewnętrzna warstwa też ma lekki nadruk. Ostatnio bardzo lubię prace z niebieskim motywem różanym i zostało mi klika tych motywów ze wewnętrznych warstw.  Wykorzystałam je na małe zawieszki w kształcie serduszek. Zastosowań dla takich drobiazgów może być wiele, i tak "odpady" serwetkowe nadal cieszą oko zamiast  trafiać do kosza.






You Might Also Like

7 komentarze

  1. Niby drobiazg, a cieszy strasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie recycling, bo zazwyczaj efekt jest zaskakująco dobry a niepotrzebna rzecz nie trafia do kosza.
    Serduszka boskie! to sprawka tego zamglonego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszło,serducha urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i takie rzeczy cieszą najbardziej :)
    fajne pomysły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Recykling jest naprawdę super. Zwykle z resztek serwetek powstają u mnie zakładki do książek. A puszek też mam około mnóstwo.
    Serducha są świetne ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, też mam takie recyklingowe pojemniki, a w planach kolejne - na biurko do pracy:) jako miłośniczka serduszek powiem krótko - urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa, szkoda faktyczne wyrzucać gdy taki ciekawy i ładny efekt można uzyskać... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe