Drobne zmiany w przedpokoju

08:00

 Niby nic, a cieszy :)  Czasem drobne zmiany dają spektakularny efekt. Tym razem wystarczyło zmienić jeden mebel na drugi, dorzucić parę dekoracyjnych drobiazgów i gotowe.


Marzy mi się w przedpokoju ładna, ciemna, stylowa konsolka. Problem w tym, że co znajdę ładny mebel to albo za drogi, albo mi wymiarami nie pasuje.  Przez jakiś czas miejsce w przedpokoju zajmowała holenderska ławka, o czym pisałam TU



Ostatnio, z racji przeprowadzki mojej babci do domu opieki, trafił do mnie na przechowanie jej stolik. Myślałam o tym, aby go wywieźć na wieś, ale jakoś się ciągle nie składało. W końcu wpadłam na pomysł, żeby przymierzyć stolik do wnęki w przedpokoju. Efekt okazał się całkiem dobry.


Do kompletu zniosłam z góry dwie ładne, ale rzadko używane przez nas lampki. Przedpokój jest kiepsko doświetlony, więc będą jak znalazł. W szufladkach mam wreszcie miejsce na klucze, smycz i inne drobiazgi, a na półce pod blatem zmieściło się bez trudu pudełko ze świecami, które z racji gabarytów zwykle ciężko mi było upchnąć w komodzie w salonie.


Mojej babci stolik służył najpierw jako szafka na telewizor, potem jako szafka nocna. Lakier troszkę już nadgryzł ząb czasu, dlatego w wolnej chwili (rany, to u mnie istnieje coś takiego jak "wolna chwila"?)  wezmę go w obroty. Zeszlifuję odłażący lakier i pięknie zawoskuję cały stolik. Może troszkę przyciemnię? 




Szkoda, że dni teraz takie szare i ponure, trudno zrobić zdjęcie w naturalnym świetle. Mam nadzieję, że pomimo kiepskiego oświetlenia widać, że stoliczek prezentuje się doskonale :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ładny ten stolik. Pasuje idealnie. Ja bym go tylko oszlifowała i polakierowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kącik zyskał na urodzie. Efekt spotęgowały dodatkowe źródła światła i dekoracje. Bardzo przytulnie:) Aga jak byś sie chciała pozbyć tej ławki to daj znać, tylko musiała bym znać wymiary:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoliczek pięknie się prezentuje:)))masz rację niewiele czasem trzeba aby miejsce nabrało fajnego wyglądu:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Drobne zmiany zawsze poprawiają samopoczucie. czasem wystarczy zmiana dekoracji, czasem przestawienie mebelka. Jak to mówią "mała rzecz, a cieszy" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Was! Aguś, proszę ode mnie serdecznie ukochać i pozdrowić Babcię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :)
      Widuje się z nią -3 razy w tygodniu, zabieram na zakupy, na rodzinny obiad itp. Ona Cię doskonale pamięta i od czasu do czasu pyta co u Ciebie słychać.

      Usuń
  6. Zmiany urocze....Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe