Migawki z Targów Special Days

20:56

Wybaczcie dłuższą blogową przerwę, ale w wirze przygotowań do Targów Gardenia na której prezentowaliśmy nowości w ofercie GardenGirl zupełnie zabrakło mi czasu na pisanie.  Z Poznania wróciłam z mnóstwem nowych pomysłów i kontaktów, a także z paskudnym przeziębieniem. Zamiast pokazać Wam nowe projekty meblowe pokażę więc kilka migawek z Targów Special Days, toczących się równolegle z Gardenią.  Może przeglądając zdjęcia znajdziecie dla siebie wnętrzarskie inspiracje? Ja tymczasem  ruszam do kuchni po kolejny kubek naparu z lipy i malinową galaretkę :)






You Might Also Like

4 komentarze

  1. Wow! Ale tam było piękne! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale tam było piękne! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. znasz moja słabość do różnych odcieni zielonego koloru. A na pierwszym zdjęciu jest szklarenka na ścianie... boska i kawałek lampy a właściwie chyba świecznika w stylu francuskiej lampy. Przegoń te choróbsko bo wiosna idzie. Nie ma czasu na chorowanie:)) zdrówka zyczę

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe