Po czym poznać, że dużo się u nas dzieje?

00:01

Najprościej po tym, że nie mam czasu zajrzeć na własnego bloga ;)
Postaram się szybciutko to nadrobić pokazując kilka niedawno "zmalowanych" mebelków i drobiazgów. Od czego by tu zacząć? Może od organizera na biurko?




Malowane farbą farbą kredową i woskowane woskiem kredowym. Wzorek na froncie wykonany woskiem Byta-yta w kolorze len.

W podobnej kolorystyce utrzymany jest ten listownik:




Drugi listownik jest w kolorze szarym z patynowaniem ciemnym woskiem:




Gazetnik:


Wszystkie przedmioty były malowane nową na naszym rynku holenderską farbą kredową Amazona.
Woski użyte do zabezpieczenia prac również pochodzą z Amazony. Listowniki i gazetnik od grudnia będą dostępne w AgoHome. Farby i woski Amazona są tam dostępne od dzisiaj :)

A tu moje "5 minut", czyli artykuł w Pierwszym Milionie (Forbesa). Znaleźli nas w sieci, zadzwonili i tadam....


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Gratuluję artykułu ! Listowniki i gazetnik rewelacyjne :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !!!
    A to co tworzycie jest piękne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chyba się zacznę rumienić ;)

      Usuń
  3. Brawo, gratulacje ! :)). To jest pocieszające, że właśnie małe rodzinne firmy są zauważane i doceniane. Tak właśnie powinno być czyli doceniać to co jest wyjątkowe, niepowtarzalne a nie wytwarzane hurtowo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Aga!!! Nowości piękne, ten ciemny wosk co tak patynuje mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję publikacji w takim piśmie, oby ten i następne miliony były Wasze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste dekoracje zawsze się sprawdzają awosk daje bardzo eleganckie i miłe w dotyku wykończenie. Farby kredowe Amazona dziś przetestowałam. Rewelacja. Fajnie kolory wosków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i elegancko wyglądają. Podpowiedz mi proszę, jak w dalszym uzytkowaniu sprawdzają sie prace zabezpieczone woskiem zamiast lakieru? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. :) ale z Ciebie Czarodziejka. Powstały piękne listowniki! Jestem nimi szczerze zachwycona.

    I gratuluję artykułu.

    Wysyłam moc ciepłych uścisków z zimnej i zaśnieżonej z lekka Tucholi, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego serca gratuluję i podziwiam twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  10. listownik...nie miałam pojęcia, że coś takiego w ogóle istnieje...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe