Ogrzewamy się kolorem!

10:18

Moja córka Ola uwielbia kolor pomarańczowy. Zarówno w ubiorze, jak i na przedmiotach codziennego użytku i dekoracjach wnętrz. Muszę przyznać, że przy obecnej, jesiennej aurze jest to całkiem niegłupi pomysł - dogrzewać się kolorem!



Kolor pomarańczowy jest opisywanym jako symbol spontaniczności, optymistycznego podejścia do życia i entuzjazmu. Podobno motywuje do działania i podnosi poczucie własnej wartości.  Często stosują go obiekty gastronomiczne, bo ...pobudza apetyt :)  U Oli zdecydowanie pobudza apetyt na życie! 


Na fotkach widzicie typową "pięciominutową metamorfozę". Znalazłam drewniane pudełko po czekoladowym batonie i zmieniałam je w pomarańczowe pudełko na drobiazgi. Brzegi przetarłam w stylu shabby, dodałam też kilka przetrać na bokach i wieczku. Myślę, że się córcia ucieszy.

 A Wam zrobiło się choć troszkę cieplej od patrzenia na pomarańczowe dekoracje?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Nie jestem fanka tego koloru ale pudełko nabrało charakteru. Kolor robiłaś sama czy jest w palecie kolorów Byta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byta nie ma pomarańczowego, posiłkowałam się więc gotowcem innej firmy.

      Usuń
  2. Bardzo dobry pomysł z tym "dogrzaniem". Taki mały kolorowy detal potrafi być dobrym rozweselaczem. U nas ostatnio też było o kolorach, niestety brak aparatu tymczasowo ogranicza nasza zapędy twórcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od jakiegoś czasu lubię pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory wbrew pozorom są bardzo ważne i mogą nawet wpływać na samopoczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie u Ciebie- prowadzisz ciekawy blog z masą inspiracji. Trafiłam przypadkiem- zostaję na dłużej :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    http://niekoniecznie-perfekcyjnej-dolcevita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki to baton był w tym pudełku, skąd zdobyć takie pudełko?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe