A to ziółka!

09:37

Wpadam na bloga na chwilę przed pracą, żeby się pochwalić upolowaną kilka dni temu miętą.  Uwielbiam zapach świeżej mięty, a ta na dodatek wołała z daleka "Kup mnie, jesetm piękna i dorodna". No to jak można się było oprzeć?


Jedna donica wylądowała na tarasie miedzy niezapominajkami


a druga na oknie w kuchni (gdzie każdy ją skubie)


Dla towarzystwa  zgarnęłam też ze sklepowej półki rozmaryn, który teraz w donicy kojarzącej mi się z śródziemnomorskim klimatem rozgościł się w jadalni.



Sezon na świeże zioła uważam za otwarty!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. o tak uwielbiam świeże zioła, mięta już u mnie kiełkuje, a na rozmaryn muszę zapolować bo to chyba najulubieńsze ziółko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pora już najwyższa zająć się "zewnętrzem". A zioła to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne donice:) U mnie mięty pół ogrodu, już wychodzi z ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak wołała ,,kup mnie" to nie ma opcji by się jakoś jej oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi tu pachnie :-)
    mam miętę w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto miec chocby mini, ziolowy ogrodek:))
    Piekna ta komopzycja w jadalni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez świeżych ziół ja już nie potrafię się obejść.


    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe