Lato na tarasie

12:26

Tym razem kolor dekoracji tarasowych wybrał mój mąż. Jak tylko zobaczył wielką kulę niebieskiego kwiecia, zaparł się że musimy ja kupić. No i cóż miałam robić? Dostosowałam się do jego życzenia. 
Dokupiłam drugą :)







Prezentują się pięknie z niemal każdymi dodatkami i każdym tłem!




A tu już inny tarasowy obrazek: śpioch tarasowy :)
Rozpadły mi się stare klapki. Jednego wyrzuciłam, drugim zaopiekowała się nasza sunia. Nie gryzie go, nie niszczy, nie nosi go po domu, ale z nim śpi. Oryginalna przytulanka :)




You Might Also Like

1 komentarze

  1. zdecydowanie niebieski kolor dodatków < tych roślinnych też > bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe