Z wizytą u Malin w Szwecji

20:25

Butik Byta-yta w Ytsad to jedno z moich ulubionych miejsc i kopalnia inspiracji. Tym bardziej, że właścicielka, czyli Malin jest tak samo niespokojną duszą jak ja i też ciągle ją korci, by coś zmieniać, przemalowywać i ulepszać.  Tym razem byłam w asyśce swoich córek, które myszkowały po kątach starając się zobaczyć jak najwięcej.


Trudno się dziwić, skoro już od samego progu witają człowieka takie widoki:




A to właściwy butik i pracowania zarazem. 


I rzeczy po które ja tu najczęściej zaglądam:


Jako ciekawostkę pokażę Wam jeszcze coś, co zachwyciło moją Ulę: szczypce do cukru :)



You Might Also Like

6 komentarze

  1. mało zdjęc pokazałaś :P jak masz jeszcze jakieś to wrzuć chętnie pooglądam :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam ludzi, którzy niemal z niczego potrafią stworzyć COŚ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sklepiki z duszą.....pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce bardzo urokliwe i z klimatem....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, w tej Szwecji to mają piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe