Z wizytą u Malin w Szwecji

20:25

Butik Byta-yta w Ytsad to jedno z moich ulubionych miejsc i kopalnia inspiracji. Tym bardziej, że właścicielka, czyli Malin jest tak samo niespokojną duszą jak ja i też ciągle ją korci, by coś zmieniać, przemalowywać i ulepszać.  Tym razem byłam w asyśce swoich córek, które myszkowały po kątach starając się zobaczyć jak najwięcej.


Trudno się dziwić, skoro już od samego progu witają człowieka takie widoki:




A to właściwy butik i pracowania zarazem. 


I rzeczy po które ja tu najczęściej zaglądam:


Jako ciekawostkę pokażę Wam jeszcze coś, co zachwyciło moją Ulę: szczypce do cukru :)



You Might Also Like

6 komentarze

  1. mało zdjęc pokazałaś :P jak masz jeszcze jakieś to wrzuć chętnie pooglądam :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam ludzi, którzy niemal z niczego potrafią stworzyć COŚ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sklepiki z duszą.....pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce bardzo urokliwe i z klimatem....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, w tej Szwecji to mają piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe