Stroiki "coś z niczego"

09:00

Lubię wprowadzać świąteczną atmosferę w całym domu, a stroiki świetnie się sprawdzają jako sezonowe dekoracje.  Można przy tym wykorzystać różne zbędne pojemniki, ścinki gałązek choinkowych, resztki wstążek itp. Od lat mamy w domu zawsze żywą choinkę, a przy jej osadzaniu w stojaku zwykle trzeba podciąć dolne gałęzie.  Jeśli są długie, gęste i ładne po prostu wstawiam je do wazonu. Natomiast jeśli tak jak w tym roku mam do dyspozycji dość krótkie i wiotkie gałązki powstają aranżacje w pojemnikach.


Do tej kompozycji użyłam koszyka z foliową wyściółką i kuli florystycznej, ale równie dobrze można użyć dowolnego pojemnika (ew. wyłożonego foliowym workiem) i czegokolwiek w co będzie się łatwo wbijać gałązki. Kula z gąbki florystycznej lub mchu nasiąka wodą i stoik postoi dłużej, ale można również użyć np. kawałka styropianu.

Moja kula była mniejsza niż wnętrze koszyka, ale to bez znaczenia, bo po wbiciu w nią gałązek nie będzie się ruszać :)  Jako ozdoby zawiesiłam białe mini-bombeczki.




Teraz w sypialni pachnie mi pięknie choinką ze stroika i wanilią ze świecy :)
A tu wersja "folkowa" ze słomianymi gwiazdkami - podobno modnymi w tym sezonie.





You Might Also Like

4 komentarze

  1. fajne stroiki wyczarowałaś

    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna szafka:) stroik tez:) ja niestety mam kota i taku stroik z zywych galezi nie wchodzi w gre. Ale twoj cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje:))też lubię aby święta było widać w całym domu:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych , spokojnych , pełnych Bożej Łaski świąt życzy Aldona

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe