Jak męskie koszule zagrały w jednej drużynie z kwiatkami

13:32

Dzień dziś szaro-buro-ponury, więc postanowiłam poprawić sobie nastrój kwiatkami. W drodze do domu, w Biedronce kupiłam skromy bukiecik bladoróżowych goździków. Postawiłam je w kieliszku do szampana na toaletce, spojrzałam w lustro i sama do siebie uśmiechnęłam - doskonale zagrały w duecie, z wyprasowanymi koszulami mojego męża, których nie zdążyłam schować do szafy. kolor goździków pięknie się skomponował z błękitem i różem. Mała rzecz a cieszy :)
I humor mi się poprawił od razu :)







You Might Also Like

11 komentarze

  1. Piękne, takie delikatne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jesteś w gronie tych szczęśliwych,że masz komu prasowac koszule:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. juz niedlugo i u ciebie zawita wiosna ja narazie mam to szczescie ze dzi dostalam wolne i noge nogi wyciagnac.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urokliwe dekoracje czasem powstają przez przypadek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. WCZRAJ W BIEDRONCE MIAŁAM NA NIE OCHOTE....ALE OKAZAŁO SIE ,ZE ZAPOMNIAŁAM PORTFELA:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. :)Ale dobra żona z Ciebie:)Michał to szczęściarz:)Goździki śliczne, wiosenne, super. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Agnieszko:)) Twoje domowe klimaty bardzo mi odpowiadają, poza tym masz dobre pióro:)). Zapraszam do siebie, będzie mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  8. I kto by pomyślał, że goździki mają w sobie tyle uroku. Ze słonecznymi życzeniami Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kolory. Zachwyciły mnie te zdjęcia i kolor ścian

    OdpowiedzUsuń
  10. niby nic ,a jak wiele:)
    Przypadkowa aranżacja ,a jaka sliczna

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe