Szybka rozdawanka

09:02

Drodzy moi podczytywacze, mam dziś nastrój na rozdawanie prezentów :)  Co prawda nie wyglądam jeszcze jak Mikołaj, ale i ja chcę dzisiaj kogoś ucieszyć. Do oddania, od zaraz, w dobre ręce są dwie białe podstawki na świece. Podstawki zostały mi z uszkodzonej przesyłki. Każda z nich ma drobną skazę, jednak nie przeszkadza to w ich użytkowaniu.




Prostokątna podstawka ma pęknięty lakier w środku, okrągła ma rysę na lakierze na zewnątrz. Oryginalnie w zestawie były też szkiełka, ale spotkał je zdecydowanie gorszy los niż podstawki :(
Poniżej zdjęcia opisanych wad:




Zabawa na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy". Wystarczy wpisać komentarz pod postem. Pierwsza osoba otrzymuje podstawkę, którą sobie wybierze (zaznacz w poście czy chcesz prostokątną czy okrągłą) a druga osoba tę podstawkę która została. Dodatkowy warunek, poza wpisaniem komentarza, jest taki, aby wygrywający pochwalił się na swoim blogu jaki użytek zrobił z podstawki :)

Na szczęście nie cała przesyłka została potraktowana tak jak te dwie podstawki. Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć inne produkty z tej serii zapraszam na www.agohome.pl


You Might Also Like

11 komentarze

  1. No to sprawę mamy załatwioną :)
    Gratulacje dziewczyny! Paczuszki wyjadą jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AGO CZY MASZ JESZCZE MÓJ ADRES...CZY CI WYSŁAĆ NA MAILA?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Ty Qrko nie dobra, ubiegłaś mnie!!! no nic chyba byłam nie grzeczna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdążyłam:(( Gratuluję Dziewczynom refleksu! I samych dobroci w Mikołajowym dniu Aguś życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. no i po ptokach! A ta prostokątna taka ładna.

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe