Rodzinne, magiczne Święta

12:39



"Świeciła gwiazda na niebie
srebrna i staroświecka.
Świeciła wigilijnie,
każdy ją zna od dziecka.
Zwisały z niej z wysoka
długie, błyszczące promienie,
a każdy promień – to było
jedno świąteczne życzenie.
I przyszli – nie magowie
już trochę podstarzali –
lecz wiejscy kolędnicy,
zwyczajni chłopcy mali.
Chwycili w garść promienie,
trzymając z całej siły.
I teraz w tym rzecz cała,
by się życzenia spełniły."
Gwiazda - Leopold Staff

Spełnienia wszelkich Waszych małych i dużych życzeń

Agnieszka 




 












You Might Also Like

7 komentarze

  1. I Tobie spełnień wszelakich w ten świąteczny czas;-)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie, cudowny dom i urocze dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione życzenia przesyłam!wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i szkoda, że już po Świętach. Teraz będą nas jeszcze cieszyć świąteczne dekoracje, migoczące światełka i wspomnienia wigilijnego wieczoru.
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku Aguś. Niech Was pomyślność nie opuszcza,dzieciaki rosną zdrowo i mężuś niech kocha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie u Was w te święta:)I fajne rodzinne fotki:) Ściskam całą 6:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miła koleżanko blogowa!W Nowym Roku życzę Ci sukcesów osobistych i wielu cudowności w Twoim sklepiku!Mąż zrobiłmi cudowną niespodziankę i po tym jak się zorientował,że mieszkamy niedaleko od siebie,pojechał do sklepu i zakupił w imieniu Mikołaja same cudowności.Już samo opakowanie prezentów powaliło mnie,a co dopiero prezenty.A co się pod tym kryje zobaczysz u mnie-zapraszam.Dziękuję w imieniu męża i swoim za miłą obsługę i przepiękne zapakowanie prezentów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe