Regał ze skrzynek

16:13

W jednym z wcześniejszych postów pisałam o skrzynkach, zakupionych do skonstruowania regału. Dzisiaj chcę Wam pokazać co z tego wyszło. Założenie było proste - jak najtańszym sposobem zbudować  solidny, drewniany regał o rustykalnym wyglądzie. Udało mi się w internecie wytropić mieszkającego niedaleko rolnika, który sprzedawał używane skrzynki. Skrzynki (2 zł sztuka) powędrowały  na mój podjazd do oczyszczenia i pomalowania białym impregnatem. Potem mój mąż wkroczył do akcji z wkrętarką, dwumetrową deską i kółeczkami - bo regał miał być dwustronny i na kółkach. I to jest efekt końcowy:


regał - ruchoma ścianka służy teraz w sklepie do ekspozycji świątecznych dekoracji. 





Jakość zdjęć nienajlepsza - niestety, w sztucznym oświetleniu kiepsko się fotografuje :(

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Pomysł REWELACJA!!! Świetnie na tym bielonym tle prezentują sie świąteczne ozdoby!!!
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  2. POMYSŁ NA REGAŁ BARDZO MI SIE PODOBA:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle oryginalny regalik!!Podziwiam pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłowości, no i doprowadzenia do super efektu końcowego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile pięknych świątecznych drobiazgów:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Regał wyszedł wspaniale,w sam raz na ekspozycję świątecznych drobiazgów. Zresztą świetnie będzie wyglądał w każdej aranżacji i spełni swoją rolę.
    A do skrzynek miałaś niebywałe szczęście. Ja szukam kilku sztuk ale wszędzie ceny są z sufitu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt naprawdę świetny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł,świetny regał :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe