Zielone włosy salonu

19:34

W salonie na komodzie mam trzy "dyżurne" osłonki na donice, różnej wielkości. Przez cały rok wymieniam w nich rośliny, tak by cieszyły oko i dodawały uroku  wnętrzu. I nagle ... wena twórcza mnie opuściła. Opustoszałe donice stały na widoku jak wyrzuty sumienia, a ja nie miałam kompletnie pomysłu co w nie włożyć. Miałam ochotę na coś jesiennego, ale jakoś nic mnie w kwiaciarni nie zainspirowało. Dopiero w ubiegłą sobotę, kiedy zabrakło mi farby na dokończenie łóżka Oli doznałam uczucia jakie miewał zwykle pomysłowy Dobromir w połowie odcinka. O mało nie zakrzyknęłam jak on "Ha, Ha". I wróciłam do domu z trzema doniczkami trawy. Konkretnie takiej odmiany, która miała na etykietce napis "kocia trawka". Na szczęście mój Mozart czytać nie umie, więc się nie zorientował,  że mógłby sobie w tej trawce pobuszować :)
I tak do salonu zawitały zielone czupiradła.




Trzymaja się świetnie, a zieleń maja tak soczystą, że zrobiło się prawie wiosennie. Co prawda znajomy, który mnie ostatnio odwiedził zapytał, czy to w donicach to "trawnik na wynos", ale co tam :)
Mnie się podoba. Zielony to przecież optymistyczny kolor!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Kupiłam sobie kiedyś taką piękną trawkę:)cudna była:)Franek chyba jednak umie czytac bo w tydzień zeżarł wszystkie trzy sztuki:)))Siedział w nich jak przysłowiowy "dziad na czereśni"aż wyżarł do korzeni:)))...i tyle miałam sobie trawki:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne osłonki, oprócz trawy ptaszek mnie zauroczył :)) klimatycznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja regularnie kupuje moim potworom tą roślinke, dobra na kłaczki:) a raczej ich wydalanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasada jest prosta. Im więcej zielonego tym lepiej. Z reguły zielone dobrze robi na wszystko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, oby Mozart się nie doczytał, co zawierają doniczki...:D:D
    Fajne klimaty u Ciebie panują, jeśli pozwolisz rozgoszczę się na dłużej:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat dobrze mieć taką zieleń teraz jak wszędzie zieleń wygasa. I pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ptaszek jest uroczy, tylko skubaniec mało fotogeniczny. Kiedy próbowałam go sfotografować do konkursu http://magazyninspiracji.blogspot.com/2011/09/ptaki-i-ptaszki-konkurs.html namordowałam się jak nie wiem co! Odbija światło w taki sposób, że trudno uchwycić szczegóły.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe