Jesienne nastroje

12:26

W sobotę odwiedziła mnie Joasia z rodziną. Dawno się nie widziałyśmy i ostatnio głównie podczytywałyśmy swoje bogi, żeby sprawdzić co u drugiej słychać. Bloga http://mylittlewhitehome.blogspot.com/ zapwne większość z Was świetnie zna. Dostałam od Joasi piękny bukiet tulipanów. Tak, tak, nie mylicie się tulipanów :) I tak mi się jakoś wiosennie zrobiło...


Na dodatek dostałam niespodziewany prezent od Kajki. Na jej blogu możecie zobaczyć różne czarujące przedmioty. Ja dostałam literkę A



Ślicznie wyhaftowane, prawda?

Dzisiejsze poranne wstawanie opromienił mi piękny wschód słońca. Tak mi się nie chciało zwlec z łóżka
(a musiałam wcześniej niż zwykle, żeby odstawić dziecko na szkolną wycieczkę) - i proszę, dostałam nagrodę dla rannych ptaszków.


Jesień naprawdę nie musi być szara, bura i ponura. Uśmiechnijcie się :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. ranne wstawanie zdecydowanie się opłaca, bo dzień jest dłuższy, bo można taki widok zobaczyć no i odleżyny nam nie grożą :)
    Literka od Kajki piękna, też zostałam obdarowana "E" - czeka na odpowiednią oprawę.

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekną literkę dostałas:))U nas też jeszcze pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNA LITERKA:))) DZIŚ MIAŁAM PODOBNY OBRAZ ZA OKNEM .A TULIPANY PRZESŁODKIE:))
    ps.Aguś przepraszam ,ze pytam ...podoba mi się w sklepiku ta metalowa(siatkowa)kurka....i chciałabym się dowiedzieć z jakiego upustu(wygrany bon w konk.ptaszkowym) mogę skorzystać:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. jesień jest piękna tylko trochę za mokra.. ślicznotki dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na cukierki :) http://miss-shonali.blogspot.com/2011/10/miss-shonali-rozdaje-cukiereczki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prezenty :) Tulipany uwielbiam :) I faktycznie zaraz o wiośnie myśle gdy je widzę :) A hafcik fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe