Planer tygodniowy - to kiedy do kina?

16:13

Dwa lata temu pozbyliśmy się telewizora zastępując czas spędzany przed ekranem na czas spędzany na spacerze lub na rodzinnych rozrywkach (np. grach). Zamiast bezmyślnie gapić się w telewizyjną sieczkę kiedy nachodzi nas ochota na obejrzenie filmu chodzimy z dzieciakami do kina. Mieszkając rzut beretem od Warszawy mamy zawsze w czym wybierać - jak nie kino, to może jam session w jednej z klimatycznych knajpek? Większość planów powstaje ad hoc, ale żeby nie zapomnieć o tych aktywnościach, które wcześniej zaplanowaliśmy zwykle oblepiłam karteczkami lodówkę. Dlatego kiedy wpadł mi w ręce na jakiejś wyprzedaży uszkodzony planer, pomyślałam: BINGO!


Uszkodzenie nie było wielkie, dało się łatwo zaszpachlować. Ramę pomalowałam białą farbą kredową. Planer wylądował na ścianie w naszej sypialni. I nareszcie pamiętam na kiedy mamy zarezerwowane bilety do kina :)





A Wy jak wspomagacie swoją pamięć? Kalendarz, notes, tablica korkowa czy powiadomienia w smartfonie?

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ja bazgram w kalendarzu, pewnie zapominałabym wpisywać w taki tygodniowy planer. Każdą sprawę od razu zapisuję, nawet z wyprzedzeniem na parę miesięcy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasadniczo taki planer można by samemu zrobić - papier z powłoką tablicową, ramka na zdjęcia + zamówić lub samemu wyciąć naklejki (wszystko szło by pochytać na allegro :D). Chociaż wiadomo, że trochę roboty by z tym było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zamiar sam sobie zrobić, taki troszkę dłuższy niż tydzień. Cena 7 zł za uszkodzony skutecznie zmieniła moje plany ;)

      Usuń
  3. Ciekawy wpis! Taki planer na pewno jest przydatny dla zapominalskich. Ja jednak wolę zwykłe papierowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. My taki planer zrobiliśmy ze starej tablicy, którą córka dostała kiedyś pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś włączałem tv tylko by zobaczyć wiadomości... aktualnie używam do tego internetu, a tv chyba tez wyrzucę bo te PISowskie wiadomości mnie niszczą

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zwykle zapisuję większość spraw w kalendarzu, ale myślę, że taki planer przydałby się w moim domu. Powiesiłabym go w przedpokoju, obok lustra, żeby był na widoku i przypominał o wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny planer wykonany z plexi

    OdpowiedzUsuń
  8. Super planner, gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe