Świąteczny rozgardiasz w Domowych Klimatach

11:14

Święta, święta i już po...
Komu nie zdążyłam życzyć wszystkiego najlepszego, temu całym sercem życzę teraz :)
W tym roku postanowiliśmy pójść na żywioł i niczego dużo wcześniej nie planować, a zrobić co komu w duszy gra: dekoracyjnie, kulinarnie i prezentowo. Musze przyznać, że wyszło bardzo sympatycznie. Zaproponowane przez członków rodziny dania i smakołyki (niekoniecznie typowo świąteczne) nie tylko dało się jakoś ze sobą zestawić, ale też wyśmienicie smakowały. Nie zdjęliśmy ze strychu żadnego pudła z lampkami, bombkami i dekoracjami. Za to przez kilka dni wieczorami dłubaliśmy sobie różne rzeczy, które finalnie udekorowały nasz dom. Troszkę nam wyszło nostalgicznie, troszkę steampunkowo.  Zresztą oceńcie sami oglądając galerię zdjęć poniżej.






Tak sobie "wykleiliśmy" jałowcową choinkę i styropianowe bombki:









 

 Stara książka z wypadającymi stronami zamiast na makulaturę trafiła na salony:








Do sypialni w charakterze stroika trafiła zmodyfikowana puszka po groszku :)




You Might Also Like

15 komentarze

  1. wesołego po świętach i Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie wygląda ten wystrój. :)Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak wyglądają nieplanowane i spontaniczne dekoracje, to ja też zacznę je robić spontanicznie;) Choinka z gałązek wyszła super. Szczęśliwego Nowego Roku życzę: ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje!
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje stworzyliście nietuzinkowo piękne. Chwilę mnie u nie było, więc dziś z przyjemnością nadrobiłam zaległości. Zachwycił mnie projekt kuchni. Piękne wnętrze stworzyliście. :) Agnieszko, Tobie i Twoim Bliskim życzę wspaniałego nowego roku. Niech przyniesie Wam tylko dobre wydarzenia i mnóstwo inspiracji do tworzenia. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo u Ciebie ładnie:)))fajne pomysły na świąteczne dekoracje:))Pozdrawiam serdecznie i pomyślności w nowym roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam sylwestrowo i życzę szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż żałuję, że nie trafiłam tutaj wcześniej. Ten pomysł na drzewko jest świetny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Steampunkowe ozdoby na choinkę to strzał w dziesiątkę moim zdaniem. Spróbuję w przyszłym roku! Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze jak tak oglądam te zdjęcia to zdaje sobie sprawe ze mogłam o wiele lepiej przystroić swój dom, super dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, następne Boże Narodzeniu już za niecały rok :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł i wykonanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spontanicznie i kreatywnie. Zakochałam się w choince i jej "nakryciu głowy" Wyszło bezpretensjonalnie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super dekoracja, widać że się postarałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe