Praca zespołowa – różowe krzesełko

08:25




Jak poprzednio zapowiadałam pokazuję kolejną przeróbkę meblową w wykonaniu moich córek. Na siedlisku zebrało nam się sporo przedmiotów potrzebujących pilnej pomocy i wypad na wiejski urlop był okazją do kilku spektakularnych metamorfoz.  Tym razem praca zespołowa: Ania i Maja malowanie, Ola woskowania, a ja na koniec dekorek z szablonu. Krzesełko to pozostałość po naszych poprzednikach, zostawione na zasadzie „ a nich se nowi wyrzucają, po co się nam trudzić”. I dobrze, bo wygląda na to, że jeszcze nam trochę posłuży.


Drewno było w całkiem dobrej kondycji, rozchwianie zniknęło po dokręceniu śrubek, drobne ubytki forniru postanowiliśmy zostawić w spokoju bo krzesełko ma pozostać „wiejskim gratem”.  Po zmatowieniu resztek lakieru papierem ściernym  dziewczyny pokryły mebel resztką farby kredowej w kolorze różowym.


Potem drobne poprawki malowania i wosk bezbarwny.


Wielbicieli różu nie ma u nas zbyt wielu, więc stonowałyśmy krzesełko białym woskiem, wcierając go nierównomiernie.  Pojaśniało i nabrało bardziej wiejskiego charakteru.  Wzorek z szablonu zrobiłam woskiem Amazona Islandica.  



I tak zamiast wyrzucać, przygarnęłyśmy krzesełko. Drugie, bardzo podobne czeka na swoją kolej.  

You Might Also Like

12 komentarze

  1. super wyszło:) zapraszam do podzielenia się postem na link party u mnie :) http://speckled-fawn.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-post-i-link-party-z-nagrodami.html
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziewczęce:) a szablon przywieź bo mamy takie krzesełko w pracowni. Idealny jest wielkością to sobie odgapię Wasz pomysł. Tylko może choć kolor krzesła zmienię, żeby plagiatu nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie renowacje. Swietne krzesełko. Pamiętam takowe bywały w "zamierzchłych " czasach. Kolor delikatnie różowy idealny do dziewczęcego pokoiku. Szablon woskiem wyglada rewelacyjnie. Pozdrawiam Izuniu ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota! Efekt niezmiernie idealny. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnowione wygląda cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz poprzednicy chętnie zabraliby krzesełko do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem! Piękne i tylko tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Krzesełko jak z bajki. Brawo dla renowatorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło prześlicznie! Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe