Szare i niebieskie

22:06

Obiecałam pokazać co nam się podczas urlopu udało zmalować. Czerwony stołeczek, różowe krzesło i deska z adresem to nie koniec.  Wszystko co nie uciekało wystarczająco szybko miało szansę zostać przemalowane.  Na przykład kuchenny stołeczek mojej babci. Pamiętam go jeszcze z czasów dzieciństwa, zawsze pomalowany nieskazitelnie białą farbą. Po latach było jej z tuzin warstw.  Na pewnym etapie życie stołeczka zyskał nawet na górze nową okleinę w żółte kwiatki. Ola pracowicie obskrobała nóżki z łuszczącej się farby i przemalowała całość farbą kredową.


Maja przechwyciła resztkę farby i pomalowała glinianą donicę.

 

W kolejce czekają następne donice, dwie szafy, komódka i parę innych drobiazgów. 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Hi, hi jak człowiek ma wenę i otwartą farbę to zazwyczaj maluje wszystko co mu w ręce wpadnie...skoro i tak już pędzel w farbie..
    Mój stołeczek też czeka na malowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bo co z taką resztką farby zrobić?

      Usuń
  2. Hi, hi jak człowiek ma wenę i otwartą farbę to zazwyczaj maluje wszystko co mu w ręce wpadnie...skoro i tak już pędzel w farbie..
    Mój stołeczek też czeka na malowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry efekt. Dobrze że nie "uciekły" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stołeczek po babci tez już "zmalowałam" I nawet transferem przyozdobiony został. Donica cudowna. Niebieska jeszcze ładniejsza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś stołeczek i teraz bardzo bym chciała mieć choć podobny. Stołeczek babci zyskał wspaniałą szatę, a donica w błękicie robi wrażenie. Zdolne te Twoje dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny stołeczek a i doniczka nabrała fajnego wyglądu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy prawdopodobnie ma stołeczek w domu pamiętający nasze dzieciństwo. Muszę również go urządzić na jakiś kolor - niech ma nowe życie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna jest ta niebieska doniczka :) Przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna niebieska doniczka zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Doniczka świetnie wygląda po zmianie koloru :) Stołeczek też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylowy stołek :) Doniczka też na plus

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe