Jesienne migawki

17:59

Przysypało mnie pracą, także że nie wiem w co ręce włożyć. Nie mam kiedy blogować a i w domu jakoś ledwo ogarniam.  I może właśnie dlatego, doceniam małe, codzienne przyjemności.  Lubię taką jesień jaka właśnie nastała - ze snującymi się po polach mgłami i szurającymi pod nogami kolorowymi liśćmi. Ogródek za oknem pyszni się złotem i czerwienią, a w domu rumienią się na paterach i w koszykach jabłka przywiezione w weekend ze wsi. Zaprosiłam jesień także do domu. Zapakowałam w koszyki i skrzynki, ociepliłam świecami i maleńkimi jabłuszkami. Do jedzenia nie bardzo się nadają, ale za to ozdobę stanowią doskonałą.









Wykorzystałam też patent jednej z moich córek i wycięłam z liści serduszka na ogonkach. Prawda, że pomysłowe?  I jakie tanie! Tej jesieni każdego na taki stroik stać :)



Roślinnych kompozycji tym razem nie robiłam sama. Wpadłam do Biedronki i okazało się, że są "gotowce" na przecenie z 17 zł na 7. 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Pięknie, po prostu pięknie:) ..a te serduszka z liści to córka świetnie wykombinowała!:) Ja ostatnio w ogrodzie przystanęłam i popatrzyłam pod nogi, ot tak, znienacka, jakby coś kazało mi to zrobić. I co ujrzałam?? WIeeeelki liść w kształcie serca:) Owszem, leżało sporo liści wokół, ale tylko ten jeden był taki kształtny i skierowany prosto w moją stronę:) Oczywiście wzięłam go ze sobą, teraz suzsy się i...może go w jakąś ramkę włożę..:) Z pewnością się nim będę chwalić:)
    Pozdrawiam cieplutko:) i bardzo kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje jesienne dekoracje! Jest przytulnie i jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, jesienne ozdoby. U mnie króluje wrzos i ciągle róże. Te ususzone i bukiety z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ mi się podobają te serduszka:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienne aranżacje wyszły super....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne aranżacje - patent z serduszkami rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo fajne stroiczki a serduszka pomysłowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszka super! :)) Też lubię taką jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach uwielbiam takie małe lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się serduszka z liści. Jabłuszka dodają koloru. Lubię dekoracje w skrzynkach. Za każdym razem można w nich ułożyć coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypayrzyłam jeszcze kawałek lampy. Muszę ją zobaczyć w całości. Jest super

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe