Wakacyjne rwanie czereśni i deszczowe zakupy

11:57

Wyjazdowy, pierwszy wakacyjny weekend za nami. Odwiedziliśmy moich rodziców, moich teściów i w drodze powrotnej udało się nam nawet wpaść na chwilę do babci.  Sobotę spędziliśmy prawie jak ludzie pierwotni - na drzewie. A w zasadzie mój maż na dachu altanki, Ola na drzewie, ja na drabinie a reszta familii krążyła miedzy nami opróżniając kolejne wiaderka (w przerwie zaś obskubując poziomki). Połowa "urobku" wylądowała w naszych brzuchach od razu, resztę (2 spore skrzynki) przywieźliśmy do domu. Pisząc tego posta wcinam kolejną porcję słodkich owoców :)



W niedzielę rano pogoda się załamała. Spacer z aparatem po ogrodzie teściów uskuteczniałam w krtce z kapturem. Fotorelacja z ogródkowego spaceru jet TUTAJ

Nastawiłam się na niedzielne buszowanie na targu staroci, a tu jak na złość nie chciało przestać siąpić.  Mimo wszystko wybraliśmy się na spacer i kilka "łupów" udało mi  się upolować.
Dzbanek w kobaltowym kolorze.

 

Róże są moje, ogródkowe :)



Po drugie małą miseczkę, która tu widzicie z czereśniami  - zabiorę ją później na siedlisko.


Dwie szklaneczki z kieliszkami.




I złotą rybkę ;)
Oby spełniała życzenia!


You Might Also Like

11 komentarze

  1. Nie ma skąd narwać, to trzeba kupić ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę, że niebieskości zbierasz na Siedlisko! :-) Czereśni na drzewie zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzewa mają po 30 lat i rozrosły się niesamowicie. Co roku zastanawiamy się co z taką masą owoców począć? Wszyscy sąsiedzi rodziców dostają po wiaderku ;)

      Usuń
  3. Ze swojego sadu,prosto z drzewa są najlepsze . Lepszych nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne łupy. Dzbanek zapiera dech,to mój ulubiony kolor porcelany. A róże przepięknie romantyczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzbanek wpadł mi w oko od razu, od dawna takiego szukałam.

      Usuń
  5. Piękne kadry! A szklanki w cudnym kolorze! Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklanki po 2 zł/sztuka - nie mogłam odpuścić!

      Usuń
  6. Fajna aranżacja...Nie ma jak swoje....

    OdpowiedzUsuń
  7. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe