Tea for Two na ogrodzie

14:22

Nareszcie ładny, słoneczny weekend.  W takie dni nie mam ochoty wracać z ogrodu do domu. Cieszę się słonkiem, kwitnącymi kwiatami i rozbuchaną zielenią.  Na ogród przenoszę się też ze śniadaniem, piciem kawy i miseczką truskawek. Na świeżym powietrzu nie wiedzieć czemu smakują lepiej :)
Dzisiaj wyniosłam na dwór mój nowo przemalowany mebelek i starą zastawę na dwie osoby.


 W ramach dogadzania podniebieniu do herbaty podałam syrop z kwiatów czarnego bzu. To już niestety końcówka moich zapasów, czekam więc z utęsknieniem na tegoroczny zbiór. 
Mam na ogrodzie miniaturowego lilaka, który właśnie kwitnie. Kolorystycznie pięknie się zgrał z zastawą ;)



 Stali bywalcy mojego bloga być może w tym stoliczku:


rozpoznali moją ubiegłoroczną loppisową zdobycz ze szwedzkich wakacji:


To ten sam stoliczek, po lekkim podrasowaniu.  Początkowo planowałam tylko przemalowanie nóżki, ale okazało się przy bliższej inspekcji. że blat ma sporo pęknięć lakieru i kilka delikatnych ale widocznych wgnieceń. Został więc przeszlifowany i zawoskowany na ciemny brąz. Nie żałuję dodatkowej pracy - woskowany blat nabrał szlachetności.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Wyszedł rewelacyjny mebelek, a i zastawa ogromnie mi sie podoba. Ciągle kuszą mnie te farby... oj kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam właśnie taki stolik, jako pamiątkę rodzinną i myślę nad przemalowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie był stary, ale wymagał odnowienia. Postawiła na klasykę i chyba dobrze wyszło :)

      Usuń
  3. No to ja się rozsiadam:)))z przyjemnością wypiję herbatkę w takich pięknych okolicznościach:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatka, nogi na stolik, dobra książka, np "Niebezpieczne związku Bronisława Komorowskiego", a i brakuje jeszcze rumu do herbatki, a i czytać tej książki na trzeźwo się nie da, bo kopara opada, wiara w Polskę opada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wygląda stolik zastawiony do herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Ci zazdroszczę :) Mam nadzieję, że za jakieś 2 miesiące i mi uda się już usiąść i napić kawki we własnym ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodkonały wybór kolorów. Teraz wygląda rasowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stoliczek śliczny , pełen uroku , ale zastawę to bym ci skradła, jest niesamowita, cudna, zdjęcie stolika , zastawy i bzu mogłoby być moim ulubionym zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe