Tea for Two na ogrodzie

14:22

Nareszcie ładny, słoneczny weekend.  W takie dni nie mam ochoty wracać z ogrodu do domu. Cieszę się słonkiem, kwitnącymi kwiatami i rozbuchaną zielenią.  Na ogród przenoszę się też ze śniadaniem, piciem kawy i miseczką truskawek. Na świeżym powietrzu nie wiedzieć czemu smakują lepiej :)
Dzisiaj wyniosłam na dwór mój nowo przemalowany mebelek i starą zastawę na dwie osoby.


 W ramach dogadzania podniebieniu do herbaty podałam syrop z kwiatów czarnego bzu. To już niestety końcówka moich zapasów, czekam więc z utęsknieniem na tegoroczny zbiór. 
Mam na ogrodzie miniaturowego lilaka, który właśnie kwitnie. Kolorystycznie pięknie się zgrał z zastawą ;)



 Stali bywalcy mojego bloga być może w tym stoliczku:


rozpoznali moją ubiegłoroczną loppisową zdobycz ze szwedzkich wakacji:


To ten sam stoliczek, po lekkim podrasowaniu.  Początkowo planowałam tylko przemalowanie nóżki, ale okazało się przy bliższej inspekcji. że blat ma sporo pęknięć lakieru i kilka delikatnych ale widocznych wgnieceń. Został więc przeszlifowany i zawoskowany na ciemny brąz. Nie żałuję dodatkowej pracy - woskowany blat nabrał szlachetności.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Wyszedł rewelacyjny mebelek, a i zastawa ogromnie mi sie podoba. Ciągle kuszą mnie te farby... oj kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam właśnie taki stolik, jako pamiątkę rodzinną i myślę nad przemalowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie był stary, ale wymagał odnowienia. Postawiła na klasykę i chyba dobrze wyszło :)

      Usuń
  3. No to ja się rozsiadam:)))z przyjemnością wypiję herbatkę w takich pięknych okolicznościach:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatka, nogi na stolik, dobra książka, np "Niebezpieczne związku Bronisława Komorowskiego", a i brakuje jeszcze rumu do herbatki, a i czytać tej książki na trzeźwo się nie da, bo kopara opada, wiara w Polskę opada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wygląda stolik zastawiony do herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Ci zazdroszczę :) Mam nadzieję, że za jakieś 2 miesiące i mi uda się już usiąść i napić kawki we własnym ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodkonały wybór kolorów. Teraz wygląda rasowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stoliczek śliczny , pełen uroku , ale zastawę to bym ci skradła, jest niesamowita, cudna, zdjęcie stolika , zastawy i bzu mogłoby być moim ulubionym zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe