Pudełko - Walentynka krok po kroku

14:51

Ledwo wróciliśmy z ferii, a tu już prawie Walentynki! Dzisiaj krótki fotograficzny kursik jak wyczarować taką niespodziankę dla kogoś bliskiego:


Bazą było pudełeczko ze sklejki i drewna.



Pomalowałam je farbą kredową Amazona w kolorze jasnoszarym (Duifgrijs).



Następnie pokryłam je w niektórych miejscach woskiem w kolorze niebieskoszarym (Blauwgrijs).


"Pomazane" pudełko pokryłam w całości woskiem kredowym wcierając go nierównomiernie, tak by w niektórych miejscach zostało więcej białego koloru. Poniżej widzicie jak zmienia się kolor pudełka przy woskowaniu.



Efekt takiego cieniowania  najlepiej widać tu:


Dekorację wieczka wykonałam przy pomocy szablonu i wosku. Gąbką lub pędzlem z woskiem trzeba tepować od góry. Absolutnie nie należy próbować nakładać wosk równo. O wiele lepsze efekty daje nakładanie "niedbałe".


Tak wyglądał efekt finalny:



Doszłam do wniosku, że czegoś jej brakuje i  wieczko otoczyłam koronką.







You Might Also Like

12 komentarze

  1. Śliczne pudełeczko Agnieszko. Bardzo delikatne i subtelne. kto je otrzyma będzie zachwycony. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, romantyczne serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko i bardzo fajny kursik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło ....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! super!
    chyba tez się pokusze o zrobienie czegos... moze jeszcze zdaze :)
    chociaz z Maleństwem ciężko znaleźć na to czas...

    http://poligon-domowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne! Nigdy czegoś takiego nie robiłam. Zawsze oglądam w sklepach te rzeczy ze sklejki. Może czas spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe