Prezentów Hand Made ciąg dalszy

08:20

Tak się jakoś składa, że w naszej rodzinie kobitek jest więcej niż chłopaków. Nie dziwi, więc, że w oko wpadają mi babskie przydasie. Lubię dawać prezenty z sercem :)


To kropkowane zrobiła Marta
W oko wpadły mi także jej koniki na biegunach, choć na razie dzielnie opieram się tej pokusie!



Filcowe broszki i zawieszka z pewnością przypadną do gustu młodszemu pokoleniu :)
Wykonanie licząc od góry: IzaAgnieszka, Justyna.


Korale wykonane przez Agnieszkę to już propozycja dla nieco bardziej odrośniętych od ziemi dam.  Cały czas mnie korci, żeby i sobie takie sprawić...

A tu jeszcze filcowe broszki:



Pierwszą dostałam w prezencie. Drugą, stworzoną przez Anię chcę komuś podarować.
A jeśli o prezentach, to jeszcze pochwalę się takimi zabawnymi ludzikami:



Dostaliśmy je z mężem od kolejnej Agnieszki. Dzięki, Aga!


You Might Also Like

6 komentarze

  1. o rany cudowności :)


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko w kropeczki jest superaśne... takie w moim stylu... i ten sznurek, super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie podobają się bardzo broszki :-)
    Są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serducho jest cudne! :)) I broszki piękne. Wszystko bardzo wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hand made na całego:)bardzo lubię rękodzieło:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty szykujesz:)))filcowe broszki są urocze i te dla młodszych i nieco starszych dam:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe