Literkowe zabawy w pokoju dzieci

15:40

Niedzielne popołudnie spędziłam na malowankach :) Obiecałam młodszym dziewczynkom, że ich pokój będzie taki trochę "księżniczkowy" i skoro słowo się rzekło.... Zamówiłam literki ze styroduru. Przyszły w piątek, pięknie zapakowane. W sobotę nie miałam czasu się nimi zająć, więc Maja miała czas, żeby niechcący połamać M :)  Na szczęścia Najlepszy Tata na Świecie miał w garażu klej do styropianu i szybko zaradził dziecięcej rozpaczy.  Przy popołudniowej, niedzielnej kawie mogłam więc wreszcie nadać literkom ostatni szlif. 






W "księzniczkowym" pokoju powinny koniecznie być falbanki przy łóżkach. Ponieważ moja maszyna do szycia odmówiła współpracy  zostawiłam sobie te falbany na później. A tu wczoraj, zupełnym przypadkiem udało mi się w lumpeksie trafić na jedną sztukę w kremowym kolorze. Teraz muszę upolować gdzieś drugą :)




W pokoiku zagościł też druciany manekin-lokaj do odwieszania bluzek i sukienek. Na razie jeden, ale chyba będę musiała przytargać jeszcze drugiego....

You Might Also Like

8 komentarze

  1. wow cudny pokoik dziewczynki pewnie zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, dziewczynki na pewno zachwycone :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomalowane pastelowo wyglądają ślicznie.
    Och, szkoda że moja córcia juz taka duża, pastele nie w jej guście raczej stare walizki, aparaty foto i płyty winylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoje bez wątpienia dla księżniczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Agnieszko,pokój dziewczyn jest przepiękny, widziałam go przed zmianami na żywo i trzeba przyznać, że metamorfoza jest niezwykła. Wyszedł Wam śliczny, pastelowy, dziewczyński pokój, a te literki, to po prostu kropka na "i" lub wisienka na torcie-jak kto woli:)Pozdrawiam serdecznie całą waszą szóstkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Koniecznie muszę zmienić wystrój w pokoju mojej 5 letniej córki! Natchnęłaś mnie :)

    Agnieszko, gdzie dostałaś te literki ?

    ten druciany manekin jest przecudowny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny pokój, w sam raz dla małych księżniczek. Literki obłędne, dodają wnętrzu wiele uroku.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokoik przecudny i pomysł na imiona rewelacja - nadały mu wyrazu no i chyba dziewczęta dumne!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe