Migawki z Holandii

19:03

Ewa z bloga Przytulny Dom namówiła mnie na wiosenną eskapadę do Niemiec i Holandii. Upewniwszy się, że mieszkający tam Przyjaciele przygarną nas na parę dni i podpowiedzą gdzie możemy zapolować na starocie, mebelki i bibeloty spakowałyśmy walizki i ruszyłyśmy w drogę. Pierwszy przystanek na "szperanie" zrobiłyśmy sobie w Kolonii i trzeba nas było na siłę wyciągać z pchlego targu, bo ilość zakupionej porcelany, ramek, kwietników, świeczników itp. zaczęła budzić obawy, czy upchniemy to wszystko w bagażniku. Do Holandii dotarłyśmy głodne wrażeń i dalszych niespodzianek. Kolejne dni upłynęły nam na "polowaniach" i zwiedzaniu. Urocze miasteczko Hoensbroek zachęcało do spacerów. Błądząc po malowniczych uliczkach cyknęłam dla Was kilka fotek.







Za każdym razem, kiedy jestem w Holandii podziwiam ich piękne przedogródki i udekorowane bibelotami i kwiatami okna. W większości z nich nie ma firanek i zasłonek, dekoracje stanowią więc także formę ażurowej przesłony, zapewniającej minimum prywatności.  Oczywiście nie wszystkie są wysmakowane i budzące zachwyt, zdarzają się okna wyjątkowo kiczowate, ale i te mają swój urok. Co ciekawe Holendrzy potrafią wykorzystać do zrobienia kwiatowej aranżacji miejsca, gdzie wydawałoby się trudno wcisnąć jakąkolwiek formę zieleni. 
Zresztą zobaczcie sami:




 






Przywiezione "łupy" będę pewnie sukcesywnie pokazywać w różnych domowych aranżacjach, tu jedno z urokliwych miejsc, w którym robiłyśmy zakupy:







You Might Also Like

9 komentarze

  1. Byłam w tym samym czasie w Holandii i mam takie same spostrzeżenia jak Ty:))przeurocze przedogródki,udekorowane okna,maleńkie domki i sklepy ze starociami za śmieszne pieniądze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyprawy i mam nadzieję na więcej zdjęć. Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia. Holandia to ciekawy kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale w żywiole byłyście!!! Piękne zdjęcia!p.s. brakuje Was na starym miejscu :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo mi się wydaje, albo tam jest jakoś wyjątkowo czysto... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całej Holandii jest bardzo czysto i jest to wielki plus. Bardzo ładne migawki, pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia. Holandia ma w sobie to "coś"! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe