Nadmorskie klimaty - malowane boje

12:42

Wspominałam już, że fajnie jest mieć zdolnych przyjaciół? Zapewne wielokrotnie :) 
Dziś kolejny przykład na to, że marzenia są do spełnienia, trzeba tylko wiedzieć kto może nam w tym pomóc. Wymarzyłam sobie nadmorski klimat w mojej ogrodowej altance. A w tym stylu miała pojawić się specyficzna dekoracja -  malowane boje. Tak mi weszły "w obrazek" że nie byłam w stanie o nich zapomnieć.  Poprosiłam więc o pomoc Sabinę ze Śmietankowego Domu



Takiego zlecenia Sabina jeszcze nie robiła, ale podjęła wyzwanie. Obie zastanawiałyśmy się jak to finalnie wyjdzie. Zależało mi by boje były dość duże i solidne. Efekt końcowy mnie zachwycił! 
Boje wyglądają jak pożyczone z portowego nabrzeża. Przykuwają uwagę i doskonale wpisują się w zamierzony wakacyjny styl.


Siedziska w altanie  zrobiliśmy z pobielonych skrzynek na jabłka, na których przybiliśmy deski z odzysku i położyliśmy poduszki z motywem kotwicy. Stara beczka stała się podręcznym stolikiem. Do tego kilka stylizowanych dekoracyjnych dodatków, również z recyclingu.




Dziękuję Ci bardzo Sabinko! Boje wędrują od czasu do czasu w inne zakątki ogrodu, bo wszędzie wyglądają doskonale:



Dekoracje są pomalowane farbami olejnymi Allback, dzięki czemu nie będę ich musiała chować na zimę w garażu. Kolor na górze to Midnight Blue, pośrodku White, na dole Brick Red.  Tym samym granatowym kolorem pomalowałam w ubiegłym roku stolik ogrodowy, koszyk z rączkami i drewnianą skrzynkę na sztućce grillowe.  Coś mi się widzi, że w tym sezonie też parę ozdób ogrodowych zmieni dotychczasową barwę :) 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Strasznie mi miło, że o mnie wspomniałaś i że mogłam Twe marzenie spełnić. Polecam się! Aga jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne boje. Cała aranżacja świetnie się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo masz ładną altankę:))super pomysł z tymi bojami:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachniało wakacjami, nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, kojarzą się z wymarzonymi wakacjami, które już tak niedługo!:)

    pozdrawiam cieplutko,
    merelysusan.shopshood.com, sklep z miłości do pięknych i niepowtarzalnych wnętrz, plakatów, dekoracji i rzeczy dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż... klimaty morskie są mi obce, ale u Ciebie wpasowały się idealnie... cegła piękna :)
    Pozdrawiam Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż... klimaty morskie są mi obce, ale u Ciebie wpasowały się idealnie... cegła piękna :)
    Pozdrawiam Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  8. Boje są świetne! Powstała oryginalna, wakacyjna dekoracja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem fajnie szkoda, że nie ma więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ponysł, myślę że wpasuje się do mojego nowego lokum :) Znalazłem je dzięki dom-budowi, jestem bardzo zadowolony z ich usług i będę równie zadowolony jak w końcu urządzę je w takim nadmorskim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł. Elementy nadające klimat i charakter świetnie się dziś sprawdzają zarówno wewnątrz jak i przed pomieszczeniami.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe