Kolejna metamorfoza meblowa - militarny kontenerek

14:50

Już dawno mnie korciło, żeby zrobić z meblami coś "męskiego", a że niedawno otrzymałam do testowania farbę Byta-yta w nowym kolorze Vintage pod pędzel wzięłam starą, prostą ikeowską szafkę mojej córki. Odkąd zmieniliśmy Uli biurko na bardziej romantyczne, szafka-pomocnik stała się zbędna i wylądowała w częściach w garażu. Postanowiłam zrobić z niej coś w stylu wojskowej skrzyni. Po delikatnym przeszlifowaniu pomalowałam ją dwiema warstwami farby, a po wyschnięciu zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem. Na froncie szuflady i na bokach przy pomocy szablonów i białego wosku zrobiłam napisy (z woskiem zamiast farby to bardzo proste - drukujesz wzór na zwykłej karce, wycinasz i tepujesz gąbką lub pędzlem).

szafka - kontenerek po metamorfozie



Myślicie, że nada się do pokoju chłopca lub nastolatka?
Tak szafka wyglądała wcześniej (zdjęcie z pokoju Uli, szafki solo niestety nie sfotografowałam):


A tu moi nieocenieni pomocnicy przy składaniu wykończonych elementów:


W tym samym stylu planuję przerobić jeszcze proste biureczko z tego samego ikeowskiego zestawu.
Szafka nie ma obecnie właściciela, jeśli ktoś ma na nią ochotę, proszę o kontakt mailowy.
Dla zainspirowanych pomysłem: farby i wosk można nabyć w AgoHome lub jednym ze sklepów z listy dostępnej TUTAJ

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Pięknie odnowiona i bardzo teraz pasuje do pokoju młodzieżowego, ale nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaaad :) Dla nastolatka jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowo! szafka wygląda extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontenerek super, taki czysty i klarowny. I jeszcze numerki, na punkcie których mam lekkiego świra od dłuższego czasu i też maluję na wszystkim :)

    Zupełnie nie zgadzam się za to z klasyfikacją, że to mebelek dla chłopca. Wystarczy trochę zmienić aranżację - bezbarwne szkło, kryształki, kubek w wełnianym ocieplaczu, ciepły w kolorze koszyk z perłową biżuterią - i szafka nocna do kobiecej sypialni gotowa.
    O ile dana kobieta ma potrzebę takiej kobiecej aranżacji oczywiście. Może woleć zardzewiałe żelastwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kolor (ten nazywa się Vintage) jest na tyle uniwersalny, że doskonale się skomponuje i ze stylem wiejskim i miejski, nowoczesnym i retro. To tylko kwestia wyobraźni :)

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe