Olsztynoterapia na weekend

08:29

Weekend był prawdziwie wakacyjny, choć to przecież koniec kwietnia. Obowiązki "pognały" mnie do Olsztyna i muszę przyznać że spędziłam tam bardzo miły dzień. Spacer po starym mieście okazał się być doskonałą terapią dla duszy i ciała :)

Na początek doskonałe lody w hallu biblioteki wojewódzkiej. Utytułowane, bo z certyfikatem Kulinarnego Dziedzictwa Warmii, Mazur i Powiśla. Pyszne....


Dziewczynki wybrały wariant patriotyczny - malina i śmietanka :)

Potem zajrzeliśmy do  Ambiente - nacieszyć oko przedmiotami z Belldeco. Tu było bardzo pastelowo i vintage :








Zaledwie kilka kroków dalej sklep marki Dee Zee - i terapia kolorem na całego. Uwielbiam ich buty! Trudno o coś bardziej optymistycznego.


Odwiedziliśmy także filcową Halinę strzegącą wejścia do galerii artystycznej Ewy Miszczyk. Przy takim skwarze Halinie chyba było gorąco :)





W galerii znalazłam piękną biżuterię i unikatowe ubrania.
Na kawę warto wybrać się do Tajemnicy Poliszynela - kawiarni i księgarni w jednym. Klimat wspaniały, arabica z całego świata pyszna, desery palce lizać... A dla głodnych wrażeń - nietypowa toaleta w której błędnik wariuje i nie wiadomo co jest proste a co nie :)





You Might Also Like

7 komentarze

  1. na pewno fajne rzeczy zobaczyłas w Ambiente ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) Jak miło poczytać o atrakcjach w swoim mieście ;) Cieszę się, że miło spędziłaś czas...co do kawiarni, jeśli lubisz właśnie takie klimaty, to powinnaś kiedyś wstąpić do Kawiarni Filmowej na targu Rybnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ CHETNIE BYM ODWIEDZIŁA TE MIEJSCA:))

    OdpowiedzUsuń
  4. He, he, ja nic innego prócz Twoich Dziewczynek nie widziałam! Nie wiedziałam, że masz takie sliczne córeczki. Jedna nawet bardzo do Ciebie podobna. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że miło spędzacie czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu - oj tak, było na czym zawiesić oko :)
    Imprasja - bardzo Ci dziękuję za podpowiedź, jak będę następnym razem to skorzystam
    Kaja - cicho, bo się druga dowie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Ci za tego posta !! Jak milo jest wrócić choć na chwile do mojego kochanego miasta !
    Mieszkałam tam tylko 5 lat - studia ale to były bardzo wazne w moim życiu lata :))
    Tęśknie za tym miastem, choć widzę że ono bardzo się zmienia.
    Muszę się jakoś wybrać w podróż sentymentalną ;)
    Pozdrawiam serdecznie, będę tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Pinterest

To moje drugie hobby...

To moje drugie hobby...
Ogródek Agnieszki

Like us on Facebook

Łączna liczba wyświetleń

Flickr Images

Subscribe