Szybkie metamorfozy starych ramek

07:00

Pomysł na pierwszą z prezentowanych dzisiaj ramek podpatrzyłam w internecie. Proste i efektowne! Takie przemiany lubię najbardziej. Stareńka, podniszczona ramka po pomalowaniu farbą kredową i przetarciu na mokro nabrała nowego blasku. Ręcznie robiona serwetka rozpięta wewnątrz ramki, choć jest zupełnie współczesna to doskonale wpisuje się w styl vintage.



Serwetkę przypięłam od tyłu zwykłymi, biurowymi pinezkami, dzięki czemu w razie potrzeby można ją będzie zdjąć do prania. Aby ramka stała (przedtem była ramką do zawieszania) dolna część ramki została delikatnie  nawiercona pod odpowiednim kątem i wkleiłam do niej drewniany kołeczek.


Klimatyczny stojaczek nie tylko pozwala na przechowywanie kolczyków, ale także na ich ładne wyeksponowanie.

Zamiast serwetki można użyć kawałka starej firanki, drobnej siateczki czy ułożonych jeden nad drugim pasków efektownej koronki.

Druga ramka stała się wieszakiem na klucze. Wykorzystałam stare smycze reklamowe, a w zasadzie same ich końcówki z karabińczykiem.  Wiszące w ramce na ścianie kluczyki łatwiej znaleźć, a dodatkowo są rodzajem praktycznej ozdoby. 


Jeśli dysponujecie większą ramką, w podobny sposób można zrobić wieszak na biżuterię - na karabińczykach mogą wisieć korale, wisiorki i bransoletki. 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetne inspiracje! Pomysłowe wykorzystanie ramek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka z koronką bardzo przypadła mi do gustu
    Pozdrawiam
    http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysły rewelacyjne !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z kolczykami zastosowałam u siebie kiedyś... co prawda nie w tak pięknej ramce - muszę jednak wziąć kolejny raz moje ramki do kolczyków do ręki i je upiększyć :) bo Twoja jest rewelacyjna.
    Drugi pomysł podoba mi się, ale niestety ja a tym bardziej moi domownicy w życiu nie zawieszaliby kluczy na karabińczyki ;) za dużo z tym zachodu ;) ale wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na takie wykorzystanie ramek!!! ta z kluczami u mnei by się przydała bo stale szukam kluczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna inspiracja. Zaraz jeśli się nie pogniewasz zrobię sobie taką rameczkę na klucze. Bardzo jest potrzebna a Twój pomysł rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł. Chyba też sobie zrobię taką ramkę na biżuterię. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe