Migawki z Targów Special Days

20:56

Wybaczcie dłuższą blogową przerwę, ale w wirze przygotowań do Targów Gardenia na której prezentowaliśmy nowości w ofercie GardenGirl zupełnie zabrakło mi czasu na pisanie.  Z Poznania wróciłam z mnóstwem nowych pomysłów i kontaktów, a także z paskudnym przeziębieniem. Zamiast pokazać Wam nowe projekty meblowe pokażę więc kilka migawek z Targów Special Days, toczących się równolegle z Gardenią.  Może przeglądając zdjęcia znajdziecie dla siebie wnętrzarskie inspiracje? Ja tymczasem  ruszam do kuchni po kolejny kubek naparu z lipy i malinową galaretkę :)






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Wow! Ale tam było piękne! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale tam było piękne! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. znasz moja słabość do różnych odcieni zielonego koloru. A na pierwszym zdjęciu jest szklarenka na ścianie... boska i kawałek lampy a właściwie chyba świecznika w stylu francuskiej lampy. Przegoń te choróbsko bo wiosna idzie. Nie ma czasu na chorowanie:)) zdrówka zyczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stoiska, jestem pod ogromnym wrażeniem ich wyglądu. Myślę, że dobrze sprawdziłaby się tam również ścianka tekstylna, na której można umieścić m.in. logo firmy. Z tego co wiem na rynku działa obecnie wiele firm specjalizujących się w produkcji tego typu materiałów promocyjnych, które można zakupić w bardzo dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja, targi z pewnością były bardzo udane! Sama niebawem będę organizować swoje pierwsze targi ogrodnicze i już poszukuję patronów i partnerów, którzy pomogliby mi w rozreklamowaniu tego wydarzenia. Drukarnia z Bydgoszczy przygotowała już dla mnie nawet poglądowe ulotki, plakaty i wizytówki, które bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe