Pudełko - Walentynka krok po kroku

14:51

Ledwo wróciliśmy z ferii, a tu już prawie Walentynki! Dzisiaj krótki fotograficzny kursik jak wyczarować taką niespodziankę dla kogoś bliskiego:


Bazą było pudełeczko ze sklejki i drewna.



Pomalowałam je farbą kredową Amazona w kolorze jasnoszarym (Duifgrijs).



Następnie pokryłam je w niektórych miejscach woskiem w kolorze niebieskoszarym (Blauwgrijs).


"Pomazane" pudełko pokryłam w całości woskiem kredowym wcierając go nierównomiernie, tak by w niektórych miejscach zostało więcej białego koloru. Poniżej widzicie jak zmienia się kolor pudełka przy woskowaniu.



Efekt takiego cieniowania  najlepiej widać tu:


Dekorację wieczka wykonałam przy pomocy szablonu i wosku. Gąbką lub pędzlem z woskiem trzeba tepować od góry. Absolutnie nie należy próbować nakładać wosk równo. O wiele lepsze efekty daje nakładanie "niedbałe".


Tak wyglądał efekt finalny:



Doszłam do wniosku, że czegoś jej brakuje i  wieczko otoczyłam koronką.







You Might Also Like

12 komentarze

  1. Śliczne pudełeczko Agnieszko. Bardzo delikatne i subtelne. kto je otrzyma będzie zachwycony. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, romantyczne serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko i bardzo fajny kursik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło ....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! super!
    chyba tez się pokusze o zrobienie czegos... moze jeszcze zdaze :)
    chociaz z Maleństwem ciężko znaleźć na to czas...

    http://poligon-domowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne! Nigdy czegoś takiego nie robiłam. Zawsze oglądam w sklepach te rzeczy ze sklejki. Może czas spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe