Byle do wiosny!

20:48

Dziwna ta zima. W dzień + 5 w nocy -3, raz deszcz raz śnieg i ciągła wilgoć.  Tęsknie za wiosną. Żeby choć trochę poczuć wiosenny klimat cały dom udekorowałam szafirkami. Te ulokowały się w oknie salonu i spoglądają na szare o tej porze roku podwórko.



Szafirki zasiedliły także gniazdko z wikliny


Wkradły się do naszej sypialni i do pokoi  dzieci




A na koniec jeszcze miłe wspomnienie z Tłustego Czwartku - mini pączki serowe :)
Szybkie, proste i bardzo smaczne!


My używamy mąki pełnoziarnistej, ale równie dobre wyjdą ze zwykłej.
Mieszamy 1 szklankę mąki, 1 jajko, rozrobiony twaróg (250 g), łyżkę cukru, 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia. Jeśli twaróg był mocno wilgotny może być potrzebne więcej mąki.  Formujemy kulki, wrzucamy na rozgrzany tłuszcz i smażymy do zrumienienia. Smacznego!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ojeej ! stęskniłam się za takim klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatęskniłam za szafirkami :)))
    Takie pączki też robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację ...Byle do wiosny....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jeszcze nie ma szafirków,ale jak się pojawią w sklepach to z pewnością i u mnie:)))uwielbiam je:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak. Taki wiosenny klimacik już i mnie się marzy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak. Taki wiosenny klimacik już i mnie się marzy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wyczekuję wiosny:)))szafirki to bardzo urokliwe kwiatuszki:))))pięknie sobie przystroiłaś domek:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. No i słoneczko w ten sposób wyprosiłaś. :-) Dziś taki piękny cieplutki i słoneczny dzionek był! :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe