Wiosenny konkurs fotograficzny

23:27

Do 10 kwietnia trwa konkurs "Moja Wiosna" organizowany przez 13 blogów/firm/osób.

Inicjatorką pomysłu była Magda, która do udziału w konkursie zachęca tak:
Temat przewodni konkursu
"MOJA WIOSNA"
Pokażcie nam swoją wiosnę - mogą to być zdjęcia Waszych wiosennych dekoracji, tego co zobaczyliście spacerując, Wasze prace hand made, Wy lub Wasze dzieci lub cała rodzina.
Każdy może dowolnie zinterpretować ten temat
Do organizacji konkursu zgłosiło się 13 sponsorów co oznacza, że w konkursie wyłonimy 13 zwycięzców!
Każdy z uczestników konkursu wysyła tylko jedno zdjęcie (max 2 MB) na adres magda.myslowska@gmail.com w tytule wpisując "MOJA WIOSNA" a w treści imię i nazwisko os. zgłaszającej,  krótką informację o zdjęciu jak również informację czy wszystkie punkty konkursu zostały spełnione.
Ja ze swojej strony dodam, że nadsyłane zdjęcia powinny być wykonane przez uczestników konkursu,  a nie ściągnięte z internetu lub "pożyczone" od znajomych.
Zasady konkursu są proste:
1. Należy polubić strony wszystkich sponsorów lub zaobserwować ich blogi.
2. Na FB publicznie udostępnić plakat konkursowy lub jeśli posiadasz bloga udostępnić podlinkowany baner.
3. Pod postem pozostawić komentarz - potwierdzenie chęci udziału w konkursie
4. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne ze zgodą na prawo publikacji zdjęć na stronach i blogach sponsorów.
5. Konkurs trwa od 21.03 do 10.04.2014
6. Spośród nadesłanych zdjęć sponsorzy wybiorą zwycięzców  (sponsorzy nie biorą udziału w konkursie)
7. NAGRODA PUBLICZNOŚCI - zdjęcie, które zbierze najwięcej polubić na FB oraz najwięcej komentarzy na blogu zostanie również nagrodzone! A więc zachęcamy do częstego udostępniania informacji o konkursie.
8. Nagrody wysyłamy tylko na terenie Polski. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić wszystkie wyżej wymienione warunki.

Lista sponsorów i ufundowanych przez nich nagród jest dostępna tu (klik)

Moją nagrodą dla uczestników konkursu jest:

Bon o wartości 50 zł do wykorzystania w  AgoHome (laureat otrzyma w bon wersji elektronicznej wraz z wpisanym indywidualnym kodem upoważniającym do odebrania nagrody)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Powodzenia dla wszystkich startujących:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało ciekawy super pomysłowy [ a ja jeszcze zdążyłam , juz wysyłam moja wiosnę ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe