industrialne klimaty

22:22

Kiedyś usłyszałam opinię, że wnętrza industrialne trudno jest urządzić tak, by były mile i przytulne. Kompletnie się z tym nie zgadzam. Uwielbiam klimat starych, przemysłowych zabudowań i otwartą przestrzeń, do zaaranżowania na swój własny, indywidualny sposób. Gdybym miała z powrotem przeprowadzić się do miasta szukałabym właśnie takiego rozwiązania. Dlatego z czystą przyjemnością przyglądałam się kolejnym etapom przebudowy dawnego silosu zbożowego w Opolu na nowoczesne centrum wystawienniczo - handlowe.


W pełni zgadzam się z konserwatorem zabytków, który za szczególnie cenne dla klimatu wnętrza uznał kolumny wspierające stropy. Na każdej z nich widać ślady drewnianych szalunków. Właściciele obiektu, podkreślili jeszcze charakter wnętrz malując na kolumnach podziałki z wysokością składowania zboża.



Centrum jest jeszcze ciągle zasiedlane przez nowych użytkowników, w związku z czym przegląd ekspozycji postaram się zamieścić na blogu za jakiś czas, kiedy wszyscy "dopracują" swoje stoiska. Ciekawa jestem w jaki sposób zostaną wykorzystane różne mniejsze budynki zlokalizowane wokół głównego obiektu. Są równie malownicze co samo centrum.



Z zewnątrz centrum DomExpo wygląda naprawdę interesująco. Połączenie czerwonej cegły, betonu, szkła i elementów elewacji przypominających zardzewiałą stal tworzy harmonijną, miłą dla oka całość.





Nocne zdjęcia są autorstwa Marcina z TvTu.pl
Marcin - bardzo Ci dziękuje za ich udostępnienie :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia, inspirują mnie do tworzenia podobnego klimatu u mnie w domu. Ostatnio na świeczniku są u mnie meble industrialne - szukam, sprawdzam, myszkuję... :) Dzięki za ten wpis, na plus do pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe