stoliczek i skrzyneczka na życzenia

22:32

Stoliczek malowany farbami na bazie oleju lnianego gotowy.  Na razie powędrował do AgoHome, ale pewnie jeszcze do nas wróci :)


Farba trzyma się dobrze, choć w dotyku jest zupełnie inna niż akrylowa czy kredowa. No i w niczym nie przypomina paskudnych farb olejnych jakie pamiętam z dzieciństwa (lamperie czy drzwi z których potem farba złaziła płatami). 


Przeglądając zdjęcia w aparacie znalazłam pudełko, jakie niedawno ozdabiałam dla klientki.  Miało być skarbczykiem na kartki i życzenia z okazji ślubu.  Pudełko oryginalnie miało być herbaciarką, ale po usunięciu przegródek i pomalowaniu ciemnoszarą bejcą nadało się w sam raz na skarby.


Zmieszałam pastę barwiącą z wosku i kremowej farby kredowej. Wtarłam w pudełko, co równocześnie zabezpieczyło drewno i dało efekt jasnej przecierki.

Zgodnie z życzeniem klientki nakleiłam na wieczku serwetkowy motyw aniołków. Zabezpieczyłam go werniksem, a potem również zawoskowałam (aby nie błyszczał,). 


Na plakietkę ze sklejki za pomocą zmywacza do paznokci  przeniosłam wydruk z drukarki atramentowej. Następnie okleiłam plakietkę motywem serwetkowym z delikatnym kwiatowym wzorem. Zabezpieczyłam ja lakierem i przymocowałam do wieczka. Zgodnie z życzeniem zamawiającej plakietka znalazła się na wierzchu pudełka, ale równie ładnie wyglądałaby wewnątrz.



A tak wyglądała całość:



You Might Also Like

9 komentarze

  1. Cudnie to wszystko wygląda. Na razie szydełkuję, do świąt muszę się obrobić, ale przyszły rok upłynie mi chyba pod znakiem klejenia i malowania :)) Pozdrawiam!
    ania.mania (vel A. z Zapiecka ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko cudowne, a ile informacji umieściłaś, aż wypróbuję. pozdrawiam,
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nic nie powiem... tylko sobie powzdycham:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe