Piękny czy Bestia?

14:36

Obiecane fotki mojego "dwulicowego" stołeczka. Przy okazji na fotkę załapały się sklepowe gadżety czyli miseczka i zestaw herbaciany :)


Musze przyznać, że stara część stołka, z tymi kolejnymi pokładami farby w różnych kolorach jest bardzo fotogeniczna, choć z użytkowaniem dużo gorzej - farba się potwornie łuszczy, kurz włazi we wszystkie spękania a siedzenie na tej części stołka mogłoby się skończyć pozadzieraniem ubrania.
I właśnie po to wymyślono postarzanie mebli - można sobie zrobić wygląd starego stołka  bez niefajnych efektów ubocznych.




P.S. dla tych, którzy nie czytali wcześniejszego posta - stołek celowo jest pomalowany tylko w połowie. Jego zadaniem jest zachęcanie ludzi, aby nie nie wyrzucali pochopnie starych mebli.




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ty wiesz, że ja jestem za! Za ratowaniem starych rupieci, za przemalowaniem, postarzaniem niefajnych gratów itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwło mnie w Skandynawii, że ludzie kupują rupiecie, ale teraz wiem ,że są po prostu oszczędni lub szukają czegoś oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam stare przedmioty.
    Sama kupiłam stary stołek z dziurami po kornikach. Uwielbiam go;-) Kiedyś się nim pochwalę;-)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj imienniczko!Dzieki za Twoje słowa.Świetny pomysł na stołek-rewelacja!!Pozdrówka ciepłe dla Ciebie i dziewczynek-aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od pewnego czasu też stałam się zbieraczką staroci, co niektórzy jakoś dziwnie na to patrzą ale co mi tam. Jak pisałam wcześniej stołeczek rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe