Stroiki "coś z niczego"

09:00

Lubię wprowadzać świąteczną atmosferę w całym domu, a stroiki świetnie się sprawdzają jako sezonowe dekoracje.  Można przy tym wykorzystać różne zbędne pojemniki, ścinki gałązek choinkowych, resztki wstążek itp. Od lat mamy w domu zawsze żywą choinkę, a przy jej osadzaniu w stojaku zwykle trzeba podciąć dolne gałęzie.  Jeśli są długie, gęste i ładne po prostu wstawiam je do wazonu. Natomiast jeśli tak jak w tym roku mam do dyspozycji dość krótkie i wiotkie gałązki powstają aranżacje w pojemnikach.


Do tej kompozycji użyłam koszyka z foliową wyściółką i kuli florystycznej, ale równie dobrze można użyć dowolnego pojemnika (ew. wyłożonego foliowym workiem) i czegokolwiek w co będzie się łatwo wbijać gałązki. Kula z gąbki florystycznej lub mchu nasiąka wodą i stoik postoi dłużej, ale można również użyć np. kawałka styropianu.

Moja kula była mniejsza niż wnętrze koszyka, ale to bez znaczenia, bo po wbiciu w nią gałązek nie będzie się ruszać :)  Jako ozdoby zawiesiłam białe mini-bombeczki.




Teraz w sypialni pachnie mi pięknie choinką ze stroika i wanilią ze świecy :)
A tu wersja "folkowa" ze słomianymi gwiazdkami - podobno modnymi w tym sezonie.





You Might Also Like

4 komentarze

  1. fajne stroiki wyczarowałaś

    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna szafka:) stroik tez:) ja niestety mam kota i taku stroik z zywych galezi nie wchodzi w gre. Ale twoj cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje:))też lubię aby święta było widać w całym domu:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych , spokojnych , pełnych Bożej Łaski świąt życzy Aldona

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz swój komentarz

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Naturalne malowanie - farby, oleje, woski

Zapraszam na zakupy

Zapraszam na zakupy
Zdrowe ziarenka dla Ciebie

Popular Posts

Moja lista blogów

Blog Archive

Łączna liczba wyświetleń

Pinterest

Subscribe